Job 22 van 53


Report this listing

Solliciteren



Service Advisor


Functie

Voor de vacature van Service Advisor in de regio van Turnhout kan je jezelf tergvinden in volgend takenpakket: Als onze garage receptionist(e) ben je de spilfiguur die het dagelijks leven in onze garage vlotjes laat verlopen. Jouw natuurlijke charme en klantgerichte houding maken jou de ideale persoon om ons kleine maar krachtige team te versterken. Tot je taken behoren:
  • Het warm onthaal en professioneel doorverwijzen van onze bezoekers.
  • Het scherp uitvoeren van een eerste behoefteanalyse, gevolgd door een deskundige basisuitleg.
  • Het vakkundig afhandelen van inkomende oproepen en de nauwkeurige doorverbinding ervan.
  • Algemene administratieve taken.
  • Het deskundig opvolgen van klantvragen en klachten.
  • Het nauwkeurig plannen en registreren van afspraken en reserveringen.
  • Het inboeken van facturen.
  • Werkbonnen opmaken en het handmatig ingeven van stock.


Bedrijfsinformatie
Je nieuwe werkgever is een vertrouwde garage waar de klant altijd koning is. Deze onderneming koestert de persoonlijke band met klanten en collega's door communicatie en collegialiteit te benadrukken. In deze familiale werksfeer is elke medewerker waardevol en draagt bij aan de gezamenlijke missie: de klant optimaal van dienst zijn in hun mobiliteitsbehoefte. Ben jij de persoon die wij zoeken en heb je zin om ons team te komen versterken? Aarzel dan niet en stuur je cv en motivatie door. Laten we samen de weg naar succes inslaan!

Jouw profiel

Voor de vacature van Service Advisor in de regio van Turnhout kan je jezelf terugvinden in volgend profiel:
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een sterke basis van het Frans.
  • Technische kennis is een bonus, geen vereiste.
  • Je bent organisatorisch en klantgericht.
  • Je kan vlot werken met MS Office.
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

Een marktconform salaris. Extra voordelen zoals ecocheques en een jaarlijkse bruto premie. Kilometervergoeding voor je reiskosten. Maaltijdcheques van €6 voor elke werkdag. Een bereikbare werkplek zonder verkeersdrukte. Een klein, vriendelijk en stabiel team waar ruimte is voor een lach. Een familiebedrijfscultuur die we hoog in het vaandel dragen. Jouw werkschema voor een 38u tewerkstelling: Maandag - Donderdag - Vrijdag: 8u30 - 12u - 13u - 18u Dinsdag: 8u30 - 12u Woensdag: 8u30 - 12u - 13u - 18u30

Solliciteren

Femke Van Brussel
003236801435

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht