Job 24 van 53


Report this listing

Solliciteren



Parts Advisor Trucks


Functie

Als Parts Advisor Trucks in Antwerpen ben je verantwoordelijk voor het ontvangen van klanten aan het magazijn aan de receptie. Je maakt nieuwe klanten aan, maakt bestel- en leveringsbons op en doet de facturatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de actieve opvolging, beheer, opslag en verwerking van de bestellingen en communiceer je met de werkplaats en receptieklanten. Verder beheer je de voorraad, ben je verantwoordelijk voor de logistiek en voer je administratief werk uit zoals het opzoeken van onderdelen. Je organiseert en realiseert commerciële acties onderdelen en je helpt mee met het opmaken van offertes en bestekken. Het opvolgen, coördineren en uitvoeren van bestellingen in parts systemen behoort ook tot jouw takenpakket.

Bedrijfsinformatie
Accent Jobs is een uitzend selectiebedrijf dat de flexibiliteit van een uitzendbureau combineert met de kwaliteit van een selectiebedrijf. Er worden enkel jobs aangeboden die uitzicht bieden op een vast contract. Dit wordt mogelijk gemaakt door de 700 gepassioneerde medewerkers die elke dag meer dan 12.000 mensen aan een job helpen. Met 230 kantoren heeft Accent Jobs het grootste kantorennetwerk van België.

Jouw profiel

Als ideale kandidaat voor deze vacature:
  • beschik je over een minimum van 1 à 2 jaar ervaring in een gelijkaardige of aanverwante functie in een garage- of technisch bedrijf.
  • Je hebt een gedegen basiskennis autotechniek en kennis van MS Office programma's.
  • Daarnaast heb je affiniteit met of kennis van digitale SAP platformen en/of bestelsystemen en/of X-Power.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, creatief, nieuwsgierig en stressbestendig.
  • Je bent een flexibele en multifunctionele teamspeler die spontaan & communicatievaardig is, zowel mondeling als digitaal.
  • Je hebt een zelfstandige en verantwoordelijke instelling en een gestructureerde werkhouding.
  • Je werkt planmatig en bent leergierig.
  • Je bent voldoende organisatievaardig om de goederenstromen en procedures met overzicht te beheren.
  • Picken volgens de instructies van de ordervoorbereiding
    De pakketten, partijen, ... samenstellen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Goederen in opslagzones plaatsen
  • Producten volgens kenmerken, bestellingen en wijze van transport verpakken
  • Voorraden opvolgen
    De ontvangst van de producten controleren

Aanbod

Wij bieden u een boeiende job in een aangename KMO-sfeer waarbij wij je liefst al jouw competenties zien gebruiken en vooral verder zien ontwikkelen. Wij voorzien een intensieve interne opleiding en begeleiding, grotendeels via onze eigen, meest bekwame medewerkers, maar ook via product- en methode trainingen van de fabrikant. Tewerkstelling :
  • Full time in 38 uren werkweek – 6 dagen in een 2 teamstelsel (één week “de vroege”, één week
“de late”) tussen 08.00u en 18.30u en elke 2de zaterdag voormiddag (van 08.00u tot 12.00u)
  • U werkt in tandem met een collega

Solliciteren

Femke Van Brussel
003236801435

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht