Job 6 van 19


Report this listing

Solliciteren



Medewerker facturatie-correcties (60-100%)


Functie

Omschrijving

De medewerker facturatie verzamelt en verwerkt prestaties en kosten om tot een correcte facturatie van patiënten en verzekeringen te komen.

  • Je behandelt prestaties en kosten op de afgesproken manier in het facturatieprogramma
  • Je staat in nauw contact met interne (artsen, collega's, hoofdverantwoordelijke) en externe partijen (mutualiteiten, verzekeringen) om informatie op te vragen
  • Je past de facturatieregelgeving toe die eigen is voor het algemeen ziekenhuis
  • Je werkt nauw samen met collega's om tot een zo laag mogelijk foutenpercentage te komen

Jouw profiel

Profiel
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma in een financiële richting of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je kan zowel zelfstandig als vlot samenwerken in een team
  • Je werkt gestructureerd en bent nauwkeurig
  • Je kijkt kritisch naar je eigen werk
  • Je bent onmiddellijk beschikbaar
  • Ervaring met facturatie in een ziekenhuis is een pluspunt
  • Ervaring in OAZIS en/of SAP is een pluspunt
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

Aanbod
  • Contract van onbepaalde duur, 60-100%
  • Een boeiende job in een warme en professionele omgeving op een groene campus
  • Verloning volgens de gangbare ziekenhuisbarema's met overname van relevante anciënniteit
  • Ruime kansen tot ontwikkeling
  • Voor extra voordelen, check onze website (https://www.azvoorkempen.be/werken-bij/troeven).
Geldig tot 03/06/2024 Contactinformatie Voor meer informatie rond de functie:

Tinne Adriaensen

Hoofdverantwoordelijke

Tinne.adriaensen@emmaus.be

03/380.23.01

Solliciteren