Bedrijf
az groeninge is samen met de ziekenhuizen van Deinze, Waregem, Izegem en Maria Middelares in Gent, Ronse, Zottegem en Ieper lid van het ziekenhuisnetwerk E17. Az groeninge is reeds 5x JCI geaccrediteerd en is een dynamisch ziekenhuis met 1044 bedden, 3.133 medewerkers en 327 artsen. Al deze medewerkers staan jaarlijks in voor ziekenhuisopnames met overnachting, dagopnames, spoedopnames, 1.714 bevallingen en ingrepen.
In onze organisatie staan kwaliteitsvolle zorg, innovatie en patiëntgerichtheid centraal. We werken met respect en in vertrouwen samen met alle partners in-en buiten onze organisatie. Diversiteit, transparantie, open communicatie, laagdrempeligheid en luisterbereidheid zijn hierbij cruciaal.
Functiebeschrijving
Onder leiding van de manager beheerscontrole en samen met 3 teamleden:
- Ben je verantwoordelijk voor de financiële opvolging van investeringsprojecten.
- Rol je opgestarte verbeteringstrajecten in het kader van investeringenopvolging verder uit.
- Sta je in voor de opmaak en opvolging van het werkingsbudget van een aantal departementen in functie van het strategisch plan van het ziekenhuis.
- Je levert indicatoren aan ter ondersteuning van het dagelijks beheer van de departementen die jou werden toegewezen. Je doet dit binnen het kader van de voorbereiding en de lancering van de nieuwe projecten.
- Werk je mee aan de interne financiële rapportering ter ondersteuning van het management.
- Beoordeel je business cases, investeringsanalyses en optimalisatievoorstellen vanuit de verschillende diensten op basis van financiële parameters en maak je ook de post-calculatie ervan. Je bekijkt hierbij de processen vanuit het werkveld en gaat hiervoor ook langs op de betrokken diensten.
- Sta je in voor de kwaliteit en de juistheid van de verstrekte informatie.
Profiel
- Je bent in het bezit van een master diploma in een economische richting.
- Je beschikt over een drietal jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
- Excel heeft geen geheimen voor jou, kennis SAP/Cognos/Power BI vormen een pluspunt.
- Je beschikt over een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen.
- Je durft de handen uit de mouwen te steken en operationeel te werk gaan. Hierbij stel je kritische vragen, maar je weet tegelijkertijd het overzicht te bewaren en beknopt te synthetiseren.
- Door doelgerichte communicatie verwerf je snel inzicht in de noden en werkcontext van interne klanten. Je gaat proactief te werk.
- Je kan zowel autonoom als in team werken en werkt inspirerend voor je werkomgeving.
- Je blijft gefocust, ook onder druk werk je zeer nauwkeuring.
- Je bent zelfredzaam, service-minded en bent sterk in communicatie.
Wij bieden
Praktisch
- Een vervangingscontract (80% of 100%) voor de periode 1/03/2026 t.e.m. 31/07/2026.
- Loon: categorie 16 (IFIC, PC 330). Jouw bruto maandloon ligt tussen 3870,50 euro en 6209,51 euro voor een voltijdse tewerkstelling (afhankelijk van anciënniteit).
Extralegale voordelen
- Toegang tot een voordelenwebsite met tal van kortingen (Benefits at work).
- In onze bistro geniet je van soep, hoofdgerecht en een dessert voor €4,5. Wil je thuis iemand gelukkig maken met een lekkere maaltijd? Er zijn ook meeneemmaaltijden.
- Fietsvergoeding (€0.36 per km heen/terug), tussenkomst woon-werkverkeer of gratis openbaar vervoer.
Even uitrusten…
- Een recuperatiedag per maand voor een voltijdse tewerkstelling.
- Een extra vrije dag per maand vanaf 45, 50 en 55 jaar.
We investeren in jou
- Onthaal- en terugkomdag voor nieuwe medewerkers.
- Ruime leer- en opleidingskansen.
Contact
Heb je vragen over onze vacature? Contacteer ons:
- Karen Lagae, manager beheerscontrole, of
- Hanna Lammens, medewerker rekrutering, inwerking en loopbaan, of
Is je interesse gewekt? Solliciteer dan online. Wacht niet om te solliciteren. Zodra we een geschikte kandidaat hebben gevonden, sluiten we de vacature af.
Gesolliciteerd? Je krijgt automatisch een bevestigingsmail van ons. Ontvang ten laatste een week nadat je hebt gesolliciteerd meer nieuws.
Solliciteren