Onze partnerorganisatie 2Serve, gelegen in Zoersel, is op zoek naar een communicatieve en klantgerichte IT Support Engineer met een brede interesse in IT-infrastructuur. Je ondersteunt onze klanten zowel vanuit het kantoor in Zoersel als op locatie. Samen met een ervaren en gedreven team zorg je voor een vlotte werking van de IT-omgeving van KMO’s en grotere organisaties in diverse sectoren.
Wat doe je als IT Support Engineer?
Als IT Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het behandelen van supportvragen en het uitvoeren van technische interventies bij klanten. Je werkt aan uiteenlopende IT-vraagstukken: van eenvoudige first line-ondersteuning tot meer complexe tweede- en derdelijnsinterventies op vlak van netwerken, systemen en security.
Je gebruikt professionele tools en een ticketsysteem om efficiënt te werken en een uitstekende service te leveren. Je staat in nauw contact met collega’s en klanten en bent mee verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van hun IT-infrastructuur.
Je krijgt de kans om aan de slag te gaan met technologieën zoals Microsoft 365, Windows Server & Client, Endpoint Management, Backup & Recovery, VoIP, Managed WiFi, Netwerk & Security, en Connectivity.
Wie ben je?
What’s in it for you?
Tot snel? 😉