Field Service Manager – Zaventem België
Wil jij, samen met je team van Service Engineers, verder bouwen aan de klanttevredenheid die we aan onze klanten bieden? Deze klanttevredenheid staat hoog in het vaandel en jij speelt daar een belangrijke rol in samen met jouw team. Past dat bij jou? Dan zijn wij op zoek naar jou als Field Service Manager
Wat ga jij als Field Service Manager doen?
Jij bent enerzijds verantwoordelijk voor het managen van het serviceteam dat aan de slag gaat met het oplossen van storingen aan hardware en software, zoals bijvoorbeeld slagbomen, betaalautomaten en/of het SKIDATA parkeermanagementsysteem, bij bestaande locaties van SKIDATA, anderzijds stuur je de project engineers aan zodat ze planmatig de bestelde projecten goed uitvoeren.
Je hebt regelmatig contact met onze klanten en bouwt een relatie op om de klanttevredenheid te beheren en acties te ondernemen om aan de behoeften van de klant te blijven voldoen.
Onze klanten zijn actief in verschillende segmenten, zoals bijvoorbeeld luchthavens, zorginstellingen, gemeentes, parkeerexploitanten en hotels.
Onze organisatie staat niet stil en we zijn continue op zoek naar hoe we zaken beter kunnen doen. Je hebt hier een actief bij betrollen om dit te vertalen naar procesverbeteringen.
In deze functie rapporteer je aan de Head of Operations België.
Jouw taken:
Je bent verantwoordelijk voor het veilig kunnen werken van het field serviceteam
(Veiligheid Conform Aannemers, VCA)
- De klanttevredenheid van de SKIDATA-klanten.
- Je levert service die niet alleen aan de afspraken voldoet, maar ook de verwachtingen van de klant overtreft.
- Je bent het eerste aanspreekpunt van (een groep) klanten voor issues, escalaties en klachten.
- Je zorgt voor een goede interne en externe communicatie met en over de klanten.
- Een correcte facturatie van de uitgevoerde diensten.
We gooien je niet meteen in het diepe. We starten altijd met een gedegen inwerktraject en er staat een collega klaar die je wegwijs maakt in onze organisatie, systemen en processen.
Wie is SKIDATA?
"We change the world of welcoming people". Bij SKIDATA zetten wij ons in om, met onze toegangsoplossingen, een warme gastvrije ervaring te creëren. Niet alleen door de beste oplossingen te verkopen, maar door echt waarde toe te voegen voor onze klanten en door de positieve impact aan te tonen van het feit dat mensen zich welkom voelen. We bieden ze een geweldige klantervaring met een vlotte, veilige en gemakkelijke toegang tot parkeerterreinen, bergbestemmingen, stadions en arena's of attractieparken.
SKIDATA BE heeft 1 kantoor in Zaventem (BE) en is onderdeel van de Assa Abloy group.
Wat hebben wij jou als SKIDATA te bieden:
Je komt te werken in een prettige werkomgeving binnen een sterk team met korte en directe communicatielijnen. Iedereen is enthousiast, energiek en oplossings- en klantgericht. De werkzaamheden en je gesprekspartners zijn divers zodat jouw creativiteit, inventiviteit en doorzettingsvermogen ten volle worden benut.
Werken binnen SKIDATA betekent een zeer dynamische omgeving waar je onderdeel bent van een solide organisatie. We bieden goede voorwaarden:
Wat we van jou als Field Service Manager vragen:
Vragen?
Spreekt de functie van Field Service Manager jou aan en ben jij diegene die we zoeken? Wil jij een bijdrage leveren aan het succes van onze organisatie? Dan zien we jouw CV en motivatie graag tegemoet
Bureaus: wij doen de werving van onze medewerkers zelf. Dus geen acquisitie naar aanleiding van deze vacature alsjeblieft
Innovative solutions at the cutting edge, a dynamic and forward-thinking work environment, and diverse opportunities – welcome to the world of SKIDATA. Join our strong, international team now and help shape the future of modern access solutions with your creativity and expertise. When you join our SKIDATA team, you'll also be part of the ASSA ABLOY Group, the global leader in access solutions. You'll have 62,000 colleagues in more than 70 different countries.
SKIDATA