We zoeken voor onze klant in Braine L’Alleud een Support helpdesk die spreekt vlot frans en nederlands.
Taken
· Zelfstandig managen van de user helpdesk voor Belgie in het frans en het nederlands
· Directe of support of afstand kunnen verlenen
· Verantwoordelijk voor het beheer van de end-user hardware, voornamelijk laptops, desktops en smartphones
· Assisteren in infrastructure rebuild projecten, dat is belangrijk met het oog op continuiteit later.
· Bereid zijn om het beheren van de OT servers aan te leren
· Bereid zijn om de aspecten van cybersecurity monitoring en escallatie aan te leren
· Bereid zijn om af en toe te reizen
· Juiste prioriteiten stellen, sociale vaardigheden, en stipte administratie zijn de gewenste persoonlijke vaardigheden
· Kunnen functioneren in een corporate structuur en escallatiemodel is ook belangrijk
Skills
· Bachelor IT of similare als ervaring
· Microsoft OS
· Active Directory (dagelijks)
· M365 (dagelijks)
· Hardware (PC, phone en printers, error detectie)
Talen
· Nederlands : zeer goed communicatie
· Frans : zeer goed communicatie
Contact
Bent u geinteresseerd ? Gelieve uw CV te sturen naar sylvie.antoine@akkodis.com of bel Sylvie op 0496/69 05 79 .
Bent u open voor een nieuwe uitdaging ? We bieden een attractieve loon met extra legale voordelen.
Antoine
0496690579
sylvie.antoine@akkodis.com