Functie
Voor een snelgroeiend bedrijf gelegen in Rieme dat doet aan orderpicking van electronica zijn we op zoek naar iemand om het customer service team te versterken.
Als inloop periode leer je alle taken van jouw core business, Customer Services, kennen.
En maak je kennis met de verschillende functies en ploegen binnen onze organisatie.
Eerste aanspreekpunt (SPOC) van onze klant voor dagdagelijkse vragen
•Order annuleren
•Waar is mijn pakje?
•Schade monitoren
•Klant telefonisch ondersteunen
•Oplossingsgericht denken
•Kortom de noden van de klant zo snel/goed als mogelijk behandelen
•Customer Service is het centrale punt tussen het bedrijf en de klant(en)
•Voor een goeie kennis van het vak wordt er gevraagd om een inloop periode te volgen in de core businesss van het bedrijf.
•Bestaande procedures helpen optimaliseren
Jouw profiel
•Nederlands, Frans en Engels zijn héél belangrijk.
•Sta je graag in contact met klanten?
•Heb je inzicht in de customer service en heb je basis kennis Microsoft office 365?
•Ben je leergierig?
•Je bent flexibel?
•Kan je werken van 9uur tot en met 17 uur?
Talen:
Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands
Je hebt een goede kennis van het Frans
Je hebt een goede kennis van het Engels
-
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
-
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
-
De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
-
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
-
De activiteiten van een team coördineren
-
De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
-
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
-
Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
-
Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
-
Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
-
Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
-
Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
-
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
Aanbod
Waar volgende waarden centraal staan:
- Communicatie
- Klantgerichtheid
- Betrouwbaarheid
- Enthousiasme
Ze voorzien tal van opleidingen en bijscholingen. Om zo te streven naar vooruitgang.
Je komt terecht in een jong, dynamisch en multicultureel team.
Solliciteren
AGO Jobs & HR
+32 9 225 32 26
gent@ago.jobs