Job 1 van 8


Report this listing

Solliciteren



Medewerker locatiesecretariaat


Functie

Het Agentschap Binnenlands Bestuur is op zoek naar jou om ons team Locatiesecretariaat te komen versterken. Het team Locatiesecretariaat biedt zowel digitale als fysieke dienstverlening op onze verschillende locaties in Brugge, Gent, Brussel, Antwerpen, Leuven en Hasselt. Zij spelen zo een cruciale rol in de verbinding op en tussen de verschillende sites met onze personeelsleden en belanghebbenden. Door hun algemene ondersteuning vormen de medewerkers van team Locatiesecretariaat een onmisbare schakel voor de goede werking van het agentschap.

Als medewerker van het locatiesecretariaat ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega's, zowel op de sites als digitaal via de generieke mailbox. Je helpt collega's verder met diverse vragen. Je fungeert daarnaast ook als eerstelijnscontact voor externen die (telefonische) vragen hebben over ABB, en vormt op die manier als het ware hét uithangbord van onze organisatie.

Op je eigen site sta je onder andere in voor de materiële en logistieke ondersteuning. Je voorziet en bestelt bureaumateriaal wanneer nodig, neemt leveringen en poststukken in ontvangst en zorgt voor een aangename werkomgeving. Kortom: je helpt collega's en onze organisatie waar nodig.

Daarnaast bied je samen met je collega's ook de nodige administratieve ondersteuning aan de andere teams en afdelingen van ABB. Deze ondersteuning is erg divers. Op basis van de noden van de organisatie én jouw talenten en vaardigheden kan je worden ingezet bij verschillende teams met telkens een ander takenpakket. Voorbeeldentaken zijn:
* de administratieve opvolging van dossiers over vragen of klachten van burgers
* administratieve ondersteuning van onze financiële cel bij hun intern boekhoudsysteem
* ondersteuning van A-Z bij evenementen waarbij ABB betrokken is
* ondersteuning bij team Informatiebeheer met het beheer van onze (digitale) archieven en bibliotheken

Samen met je collega's ben je hét aanspreekpunt voor alle vormen van digitale en fysieke ondersteuning binnen ABB. Dit zorgt voor een afwisselend en boeiend takenpakket waarbij je volop kan proeven van verschillende zaken, en in contact komt met veel verschillende mensen. Klinkt als een interessant takenpakket voor jou? Lees dan snel verder en aarzel niet om je kandidaat te stellen.

Lees meer over de job en het selectieproces in het selectiereglement door te klikken op 'solliciteer via site werkgever'. Download dit document en hou het bij.

Jouw profiel

Je hebt een diploma secundair onderwijs

  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur in de graad van medewerker met bijhorende salarisschaal C111. Op https://www.vlaanderen.be/werken-voor-vlaanderen/salarissimulator kan je je nettosalaris berekenen, aangepast aan je individuele situatie.
  • Je ontvangt de volgende voordelen: maaltijdcheques, gratis openbaar vervoer, een breed aanbod van leasefietsen, hospitalisatieverzekering, professionele kinderopvang tijdens de schoolvakanties in de hoofdkantoren, ...
  • Je krijgt 35 dagen vakantie per jaar en bovendien ben je vrij tussen kerstdag en nieuwjaar.

Meer weten over werken bij de Vlaamse overheid? https://www.vlaanderen.be/werken-voor-vlaanderen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht