Functie
Functiebeschrijving:
Bijdragen aan een volwaardig HR beleid door mee te helpen aan de implementatie en administratieve opvolging van de HR processen (o.a. competentiebeleid, functioneringsgesprekken, peter meterschap, onthaalbeleid, absenteïsmebeleid), alsook het beheren & uitvoeren van de personeelsadministratie.
Verantwoordelijkheid:
-
T.a.v. de verwerkte informatie
-
T.a.v. de vertrouwelijkheid van personeelsgegevens
Taakomschrijving:
-
Bijhouden competentieprofielen voor ieder personeelslid
-
Bijhouden functieomschrijvingen voor ieder personeelslid
-
Bijhouden en administratieve verwerking verzekeringen
-
Begeleiding en administratieve verwerking functioneringsgesprekken
-
Onthaalbeleid
-
Peter-meterschap
-
absenteïsmebeleid
-
…
-
Implementeren, opvolgen, onderhouden & ondersteunen van geïnformatiseerde HR tools (tijdsregistratie, afwezigheidsregistratie, opleidingsaanbod, beheer persoonsgegevens, intranet, telefoonboekje, onkostenmodule; …).
-
Verstrekken van de nodige informatie aan medewerkers, leidinggevenden en derden teneinde een goede werking toe te laten. Dit houdt onder meer in:
-
Opstellen en aanmaken van rapporten voor diverse diensten & directie;
-
Beantwoorden van vragen van medewerkers inzake salaris & overige arbeidsvoorwaarden;
-
Up-to-date houden intranet;
-
Opstellen & up-to-date houden van handleidingen HR tools.
Jouw profiel
Opleidingsniveau – ervaring:
Bachelor met enkele jaren ervaring richting personeelswerk en personeelsbeleid
Vereiste kennis:
-
Algemene principes van personeelsbeheer
-
Arbeidswetgeving en sociale zekerheid
-
Loonadministratie
Vaardigheden:
-
Opdrachten zelfstandig en resultaatgericht kunnen uitvoeren
-
Vlotte communicatie met personeelsleden, hiërarchisch verantwoordelijken en directie
-
Voortdurend werk- en communicatieprocedures evalueren en aanpassen
-
Kunnen inschatten wat de werkelijke behoeften zijn van de vraagsteller en vertalen naar de directie
-
Kunnen werken in een pc-omgeving
Sociale instelling:
-
Individuele problemen op discrete wijze opvangen
-
De nodige discretie m.b.t. personeelsbeheer en - informatie in acht nemen.
Taalkennis:
Goede kennis van het Nederlands en het Frans
-
Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
-
Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wettelijke aangifte indienen
Aanbod
-
Een voltijdse of deeltijdse (80%) arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur
-
Een aantrekkelijk loon met tal van bijkomende voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, vakantiegeld 100%, telewerk, fietslease…)
-
Een professionele omgeving met een menselijke aanpak en zowel interne als externe contacten
-
Een aangename werksfeer
-
Een boeiende job met een afwisselend takenpakket
-
De mogelijkheid tot het uitbouwen van uw bestaande competenties via het volgen van opleidingen
Solliciteren
Koen De Jaeger
09 242 39 01
koen.de.jaeger@aclvb.be