Job 2 van 9


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Personeelsdienst Gent


Functie

Functiebeschrijving:

Bijdragen aan een volwaardig HR beleid door mee te helpen aan de implementatie en administratieve opvolging van de HR processen (o.a. competentiebeleid, functioneringsgesprekken, peter meterschap, onthaalbeleid, absenteïsmebeleid), alsook het beheren & uitvoeren van de personeelsadministratie.

Verantwoordelijkheid:

  • T.a.v. de verwerkte informatie
  • T.a.v. de vertrouwelijkheid van personeelsgegevens

Taakomschrijving:

  • Ondersteunen personeels- en loonadministratie
  • Continuering bestaande HR projecten. Dit houdt onder meer in:

- Bijhouden competentieprofielen voor ieder personeelslid

- Bijhouden functieomschrijvingen voor ieder personeelslid

- Bijhouden en administratieve verwerking verzekeringen

- Begeleiding en administratieve verwerking functioneringsgesprekken

- Onthaalbeleid

- Peter-meterschap

- absenteïsmebeleid

-

  • Implementeren, opvolgen, onderhouden & ondersteunen van geïnformatiseerde HR tools (tijdsregistratie, afwezigheidsregistratie, opleidingsaanbod, beheer persoonsgegevens, intranet, telefoonboekje, onkostenmodule; …).

  • Verstrekken van de nodige informatie aan medewerkers, leidinggevenden en derden teneinde een goede werking toe te laten. Dit houdt onder meer in:

- Opstellen en aanmaken van rapporten voor diverse diensten & directie;

- Beantwoorden van vragen van medewerkers inzake salaris & overige arbeidsvoorwaarden;

- Up-to-date houden intranet;

- Opstellen & up-to-date houden van handleidingen HR tools.

Jouw profiel

Opleidingsniveau – ervaring:

Bachelor met enkele jaren ervaring richting personeelswerk en personeelsbeleid

Vereiste kennis:

  • Algemene principes van personeelsbeheer
  • Arbeidswetgeving en sociale zekerheid
  • Loonadministratie

Vaardigheden:

  • Opdrachten zelfstandig en resultaatgericht kunnen uitvoeren
  • Vlotte communicatie met personeelsleden, hiërarchisch verantwoordelijken en directie
  • Voortdurend werk- en communicatieprocedures evalueren en aanpassen
  • Kunnen inschatten wat de werkelijke behoeften zijn van de vraagsteller en vertalen naar de directie
  • Kunnen werken in een pc-omgeving

Sociale instelling:

  • Individuele problemen op discrete wijze opvangen
  • De nodige discretie m.b.t. personeelsbeheer en - informatie in acht nemen.

Taalkennis:

Goede kennis van het Nederlands en het Frans

  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

  • Een voltijdse of deeltijdse (80%) arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk loon met tal van bijkomende voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, vakantiegeld 100%, telewerk, fietslease…)
  • Een professionele omgeving met een menselijke aanpak en zowel interne als externe contacten
  • Een aangename werksfeer
  • Een boeiende job met een afwisselend takenpakket
  • De mogelijkheid tot het uitbouwen van uw bestaande competenties via het volgen van opleidingen

Solliciteren

Koen De Jaeger
09 242 39 01
koen.de.jaeger@aclvb.be

Solliciteren