Als administratief boekhoudkundig medewerker sta je in voor onderstaande taken:
Je beantwoordt de telefonie en het mailverkeer
Je boekt de facturen in
Je stelt facturen en creditnota's op en verwerkt deze
Je boekt de coda's in (kan aangeleerd worden)
Je bereidt de maand- en jaarafsluit voor (kan aangeleerd worden)
Je ondersteunt de creditcontroller indien nodig
Je voert andere administratieve ad hoc taken uit
Indien je graag jouw takenpakket wil uitbreiden kan dit:
Je bent dan verantwoordelijk voor het inboeken van de loonstaten
Je voert de BTW-aangifte in
Je doet de voorbereiding van controlling
Bedrijfsinformatie
Onze klant is een groothandel en distributeur van verse vis, schaaldieren en diepvriesproducten. Het bedrijf importeert dagelijks ruim 500 producten uit de hele wereld, om ze vervolgens te distibueren naar restaurants, viswinkels en overige klanten in Wallonië en het kustgebied.
Jouw profiel
De administratief boekhoudkundig medewerker bezit volgende talenten:
Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands en kan goed jouw plantrekken in het Frans
Je hebt reeds ervaring in het inboeken van de facturen
Je kan goed werken met Excel
Je werkt zeer nauwkeurig en bent flexibel
Je kan goed met de PC overweg
Telefonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren
Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Aanbod
Job optie vast of onmiddellijk vast contract
Fulltime of 4/5e
Uurrooster: glijdende uren. De uren zijn volledig bespreekbaar.
Loon naar ervaring
Extralegale voordelen: maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag, ecocheques en woon-werk verkeer.
Verlof: verlof zelf in te plannen naar eigen keuze
Sollicitatieprocedure: 1 gesprek en opstart mogelijk wanneer u wenst