Als dossierbeheerder sta je, samen met je collega's, in voor een correcte en snelle dienstverlening aan onze werkloze leden. Aan het loket stel je de juiste vragen om de situatie te kunnen analyseren en werkloosheidsdossiers te kunnen opmaken. Je informeert onze leden op een begrijpelijke manier over de werkloosheidsreglementering. In backoffice maak je analyses, geef je antwoorden op gestelde vragen en doe je de administratieve verwerking van de werkloosheidsdossiers.
Het beheren van het werkloosheidsdossier van het lid:
Het verstrekken van informatie en attesten:
Nederlands (grondig), andere talen zijn een pluspunt
Waarden en standpunten van het ABVV
Rijbewijs B en beschikken over een wagen is een pluspunt
Courante informaticatoepassingen
Kennis van of interesse in sociale wetgeving en arbeidsrecht
Een prettige werksfeer, opleiding en bijscholing, een enthousiaste organisatie die je in je werk ondersteunt.
Het aangeboden contract is van onbepaalde duur voor een voltijdse baan in een 32 of 36 uren/werkweek met jaarlijks respectievelijk 24 tot 8 ADV dagen die vrij op te nemen zijn.
Het loon past in de barema’s van het ABVV-regio Antwerpen.
Naast loon, vakantiegeld (100%) en eindejaarspremie (100%) genieten medewerkers van een zomerpremie (28% maandloon), maaltijdscheques per gewerkte dag, een groepsverzekering, 100 % tussenkomst in de kosten van het woon-werkverkeer met openbaar vervoer (of fietsvergoeding), hospitalisatieverzekering, jaarlijkse ecocheques en een forfaitair bedrag kosten eigen aan de werkgever.
Wout Verhoeven
03/220 66 16
vacature@abvv.be