Als dossierbeheerder sta je, samen met je collega's, in voor een correcte en snelle dienstverlening aan onze werkloze leden. Aan het loket stel je de juiste vragen om de situatie te kunnen analyseren en werkloosheidsdossiers te kunnen opmaken. Je informeert onze leden op een begrijpelijke manier over de werkloosheidsreglementering. Backoffice maak je analyses, geef je antwoorden op gestelde vragen en doe je de administratieve verwerking van de werkloosheidsdossiers.
Een prettige werksfeer waar vertrouwen en autonomie centraal staan, opleiding en bijscholing, en een enthousiaste organisatie die je in je werk ondersteunt.
Het aangeboden contract is een contract onbepaalde duur, voltijds in een 35 uren-werkweek. Marktconform loon. Maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, pensioenplan, 100% tussenkomst in woon-werkverkeer met openbaar vervoer (of fietsvergoeding). Goede combinatie werk privé.
miriam GOETHALS
0476244196
miriam.goethals@abvv.be