We zijn op zoek naar een nieuwe collega voor ons callcenter in Zellik. Bij ons callcenter werken 10 toffe collega's, waaronder 5 collega's die werken vanuit ons centraal bureau in Zellik. Houd je van telefonisch contact? Ben je graag in contact met een divers klienteel ? Spreek je goed Frans en Nederlands? Ben je 'to the point' en gestructureerd? Ben je een zelfstandige met een sterke teamspirit? Neem dan zeker contact op voor meer informatie. De belangrijkste taak is het plannen van telefonische afspraken voor technische keuringen van voertuigen van onze particuliere en professionele klanten. Telefonisch contact vormt de kern van deze functie, dus het is belangrijk dat u zich daar goed bij voelt en er energie uit haalt. Hiervoor vragen we een eerste succesvolle ervaring in een call center van minstens 3 jaar. U bent communicatief, klantgericht en stressbestendig. Een perfecte mondelinge beheersing van zowel het Frans als het Nederlands is noodzakelijk voor deze functie. U bent bereid om bij te leren, aangezien de regels rond mobiliteit voortdurend evolueren. Voor een werkweek van 36 uur, bieden wij een interessante maandloon van €3080 bruto, aangevuld met extralegale voordelen. een uitgebreide training bij je start en doorlopende training tijdens je carrière bij AIBV een loon volgens barema met een automatische verhoging om de twee jaar 13de maand maaltijdcheques (8€/dag), ecocheques (250€/jaar), groepsverzekering, optionele h... Callcenter, Stressbestendigheid, Voertuigen, Frans, Nederlands, Klantendienst