Job 83 van 83


Report this listing

Solliciteren



Interne preventieadviseur - noodplanningscoördinator


Merelbeke-Melle, op een steenworp van Gent, is een moderne en dynamische gemeente van ruim 37.000 inwoners. Centraal in Oost-Vlaanderen, tussen de provinciehoofdstad en de Vlaamse Ardennen, is het de schakel tussen het grootstedelijk gebied Gent en het landelijke buitengebied. Je vindt in Merelbeke-Melle heel wat diensten van het lokaal bestuur: het gemeentehuis, het sociaal huis, het welzijnshuis, de bibliotheek, het cultuurhuis, het jeugdcentrum, het sportcentrum en verschillende scholen. We zijn op zoek naar een voltijdse interne preventieadviseur-noodplanningscoördinator. Je functie omvat verschillende aspecten: Preventie (80%) Noodplanning en crisisbeheer (20%) De taken van de interne preventieadviseur en de noodplanningscoördinator zijn wettelijk geregeld. De dienst Preventie staat in voor welzijn op het werk en preventie en bescherming op het werk. Als interne preventieadviseur rapporteer je rechtstreeks aan het afdelingshoofd ondersteuning. De dienst Noodplanning staat in voor noodplanning en crisisbeheer van het lokaal bestuur, waaronder ook coördinatie van de gemeentelijke veiligheidscel. Als noodplanningscoördinator rapporteer je rechtstreeks aan de algemeen directeur. In een ramp- of crisissituatie werk je onder de bevoegdheid van de burgemeester. Daarnaast stem je frequent af en werk je nauw samen met interne en externe partners. Je maakt deel uit van een team van twee collega's die elkaars back up zijn, zowel voor interne preventie als voor noodplanning en crisisbeheer. Je voldoet aan het volgende profiel: Je hebt een goed analytisch en probleemoplossend denkvermogen. Hierdoor ben je in staat om hoofd- en bijzaken te onderscheiden en te structureren. Je bent een toegankelijk en open aanspreekpunt en hebt een open houding. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel naar collega's als naar externe partners. Je stimuleert verantwoordelijkheid en oplossingsgericht gedrag. Je moet dus goed kunnen coachen en motiveren. Je kan snel, creatief en flexibel met nieuwe of gewijzigde situaties omgaan. Je kan goed zelfstandig werken en je eigen werk goed organiseren. Je zoekt verbinding met mensen uit diverse netwerken zodat er sociale samenhang en samenwerking ontstaat. Je bent vertrouwd met MS Office en bent bereid om specifieke software aan te leren. Voldoe je aan onze voorwaarden? Je voldoet aan de volgende voorwaarden: een passend gedrag vertonen (we toetsen dit aan de hand van een uittreksel uit het strafregister) medisch geschikt zijn voor het uitoefenen van de functie in het bezit zijn van een bachelordiploma (of gelijkgesteld) beschikken over de aanvullende vorming van preventieadviseur (niveau II) en bereid zijn om opleiding te volgen op het vlak van noodplanning en crisisbeheer minimaal twee jaar relevante beroepservaring hebben slagen voor de selectieprocedure Je wordt betaald in overeenstemming met de salarisschaal van de functionele loopbaan die is verbonden aan de volgende graad: B4-B5 (ge ndexeerd bruto-maandsalaris: minimaal 3.528,32 euro, maximaal 5.747,90 euro). Voor de berekening van je salaris wordt beroepservaring bij de overheid volledig in aanmerking genomen, beroepservaring in de privésector of als zelfstandige indien relevant voor de functie. Een simulatie op aanvraag is mogelijk. Welke voordelen krijgen je nog? Naast het salaris heb je recht op de volgende voordelen: glijdend uurrooster vakantiegeld en eindejaarstoelage permanentietoelage in het kader van noodplanning en crisisbeheer tweede pensioenpijler (3%) maaltijdcheques (8 euro per dag, waarvan 1,09 euro persoonlijke bijdrage) fietsleasing fietsvergoeding (0,35 euro per kilometer) of vergoeding voor kosten woon-werkverkeer (uitsluitend openbaar vervoer, 100% via derdebetalersregeling) gratis hospi... Communicatie, Crisismanagement, MS Office Suite, Netwerken, Coaching, Problemen oplossen, Samenwerken

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht