Zin in een uitdagende job bij een snelgroeiend bedrijf? Let's #collaborate
Protime
is een succesvolle internationale aanbieder van
Workforce
Management
oplossingen. Onze ambitie? De nummer 1 WFM-provider van Europa worden. Met onze software en expertise helpen wij bedrijven om efficiënter om te gaan met de tijd van hun werknemers: hun Human Capital, dus.
Bij Protime krijg je de kans om te groeien, nieuwe dingen te proberen, je talenten te benutten en verder te ontplooien, … Er heerst een sfeer van samenwerking: together we get the job done. Je krijgt veel autonomie en kan ownership nemen in je rol, maar je staat er nooit alleen voor.
Wat ga je doen als Datacenter Support Engineer bij Protime?
Als
Datacenter Support Engineer
maak je deel uit van het
Cloud Technologies-team
. Samen met een team van toegewijde collega's til je het kwaliteitsniveau van onze oplossingen naar een hoger niveau. Je krijgt een gevarieerd takenpakket waarin je zowel
support
als
technische uitdagingen
combineert.
Hoe doe je dat?
- Je lost uiteenlopende vragen en problemen op van collega's en klanten over ons
datacenter
en
applicaties
. - Je configureert
sandbox-omgevingen
voor onze klanten en leert stap voor stap meer technische taken uitvoeren. - Je zet
Single Sign-On (SSO)
-verbindingen op tussen klantomgevingen en Protime. - Je bouwt een intern netwerk op en fungeert als brug naar andere afdelingen.
- Je rol stopt niet aan de landsgrenzen: je communiceert met collega's en klanten in heel Europa.
Jouw skills en mindset om te starten bij Protime
Om onze verdere groei te ondersteunen, zoeken we een
leergierige IT-professional
met een sterke probleemoplossende capaciteit.
- Je hebt een
passie voor IT
en streeft altijd naar kwaliteit. - Je hebt een eerste ervaring in een soortgelijke rol of bent een enthousiaste schoolverlater die snel bijleert.
- Je communiceert vlot met verschillende stakeholders en blinkt uit in analytisch en logisch denken.
- Je hebt kennis van
Windows
Server
en
databases (SQL)
. - Kennis van Powershell is een pluspunt.
- Je bent resultaat- en servicegericht,
klantvriendelijk
en denkt mee in oplossingen. - Je bent een
teamspeler
(#collaboration en #camaraderie zijn twee van onze kernwaarden). Tegelijkertijd kan je zelfstandig werken,
proactief handelen
en initiatief nemen. - Je hebt een
flexibele
mindset
om je weg te vinden in onze internationale, snelgroeiende werkomgeving. - Je spreekt vloeiend Engels en Nederlands.
Waarom voor Protime kiezen?
- Protime is een
groeibedrijf
met een
internationale mindset
. Dat betekent dat jij
impact
kan maken, jezelf voortdurend kan blijven
ontwikkelen
en kan
meegroeien
met het bedrijf. - Werken bij Protime staat voor werken binnen een omgeving met
snelle beslissingsprocedures
en
korte communicatielijnen
. We omarmen
verandering
en
nieuwe
ideeën
worden volop aangemoedigd. - We houden ervan ons werk en elkaar naar een
hoger niveau
te tillen.
Samen presteren
op ons best en voldoening halen uit ons werk: daar gaan we voor - Bij ons werk je hybride
: afwisselend vanop ons hoofdkantoor in
Mechelen
en van thuis. De werktijden zijn
flexibel
. De focus ligt op de kwaliteit van je werk. - Je
brutoloon wordt aangevuld
met een wagen en laadkaart, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, ecocheques, eindejaarspremie, jaarbonus, voucher voor een GSM, GSM-abonnement, FIP-plan (Flex Income Plan of cafetariaplan).
Solliciteren