Job 1 van 19


Report this listing

Solliciteren



IT Support Engineer


Takenpakket


De Support Medewerker zal onder meer het volgende takenpakket uitvoeren:

  • Registratie en opvolging van probleemmeldingen van eindgebruikers
  • Escalatie en opvolging van onopgeloste problemen (intern & extern).
  • Trendanalyse van terugkerende problemen en uitwerken van verbetervoorstellen.
  • Dagelijkse controle logfiles (backups, monitoringsystemen,…).
  • Beheer documentatie self-service databanken voor helpdesk en eindgebruikers.
  • Gebruikersbeheer via Active Directory.

Takenpakket: 1st & 2nd line support


Extra Info:

  • Technische skills: Microsoft, Cloud
  • Talenkennis: Nederlands

Vereisten

De Support Medewerker wordt ingezet voor de ondersteuning van eindgebruikers bij technische problemen met softwareproducten, - programma’s of –systemen.

  • Verleent telefonische en ‘hands-on’ ondersteuning aan de gebruikers.
  • Registreert telefonische meldingen en meldingen ontvangen per e-mail, lost zelf de gemelde problemen op, of geeft ze door aan de 3de lijn-support.
  • Communiceert de voortgang en de oplossing van het probleem aan de persoon die de melding heeft ingediend.
  • Installeert softwareprogramma’s op PC’s.
  • Installeert besturingssystemen, applicatiesoftware of hardware als er kleine veranderingen aan de standaardinstellingen worden vereist.
  • Staat mee in voor het uitvoeren van administratieve en operationele taken in verband met de informaticasystemen.
  • Brengt de steeds terugkerende problemen in kaart en biedt ondersteuning bij het zoeken naar oplossingen.


Andere noodzakelijke competenties

  • Klantvriendelijkheid (aan de telefoon of in direct contact met de eindgebruikers).
  • Stressbestendig.
  • Kan eigen takenpakket inplannen en organiseren.
  • Kennis hebben in het gebruik van één of meerdere helpdesk tools


Start: ASAP

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht