Takenpakket
De Support Medewerker zal onder meer het volgende takenpakket uitvoeren:
- Registratie en opvolging van probleemmeldingen van eindgebruikers
- Escalatie en opvolging van onopgeloste problemen (intern & extern).
- Trendanalyse van terugkerende problemen en uitwerken van verbetervoorstellen.
- Dagelijkse controle logfiles (backups, monitoringsystemen,…).
- Beheer documentatie self-service databanken voor helpdesk en eindgebruikers.
- Gebruikersbeheer via Active Directory.
Takenpakket: 1st & 2nd line support
Extra Info:
- Technische skills: Microsoft, Cloud
- Talenkennis: Nederlands
Vereisten
De Support Medewerker wordt ingezet voor de ondersteuning van eindgebruikers bij technische problemen met softwareproducten, - programma’s of –systemen.
- Verleent telefonische en ‘hands-on’ ondersteuning aan de gebruikers.
- Registreert telefonische meldingen en meldingen ontvangen per e-mail, lost zelf de gemelde problemen op, of geeft ze door aan de 3de lijn-support.
- Communiceert de voortgang en de oplossing van het probleem aan de persoon die de melding heeft ingediend.
- Installeert softwareprogramma’s op PC’s.
- Installeert besturingssystemen, applicatiesoftware of hardware als er kleine veranderingen aan de standaardinstellingen worden vereist.
- Staat mee in voor het uitvoeren van administratieve en operationele taken in verband met de informaticasystemen.
- Brengt de steeds terugkerende problemen in kaart en biedt ondersteuning bij het zoeken naar oplossingen.
Andere noodzakelijke competenties
- Klantvriendelijkheid (aan de telefoon of in direct contact met de eindgebruikers).
- Stressbestendig.
- Kan eigen takenpakket inplannen en organiseren.
- Kennis hebben in het gebruik van één of meerdere helpdesk tools
Start: ASAP
Solliciteren