Functieomschrijving: Je functie bestaat uit 3 luiken;
1/ Hospitality – Front office management
Je hebt een sleutelrol in het creëren van een positieve eerste indruk en het bevorderen van klanttevredenheid.
Je zorgt voor een efficiënt, professioneel en warm onthaal voor patiënten, zowel ter plaatse als telefonisch.
Je zorgt voor de bestellingen en aanvulling van materiaal.
2/ Agenda beheer
Je beheert het elektronisch afsprakensysteem en ziet toe op de volledigheid van de klantendossiers.
Je zorgt voor een optimale planning van de zorgverstrekkers en hun agenda.
Je informeert de patiënten in functie van hun consulatie.
Je staat in voor de administratieve ondersteuning van het team zodat zij hun werk zo efficiënt mogelijk kunnen uitvoeren.
3/ Back-office sales support
Je coördineert en beheert de administratieve en operationele taken die nodig zijn om het verkoopproces soepel te laten verlopen.
Je beheert de orderverwerking, het bijhouden van voorraden, het verwerken van facturatie en betalingen, en het handhaven van nauwkeurige klantgegevens;
Je bent betrokken bij het ontwikkelen en implementeren van interne processen om de algehele efficiëntie te verbeteren, het opstellen van rapporten over verkoopprestaties en het waarborgen van naleving van bedrijfsrichtlijnen.
OPLEIDING EN ERVARING:
WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN COLLEGA MET VOLGENDE KWALITEITEN:
WAT HEBBEN WIJ JOU TE BIEDEN?
Stephy Germano
0476340612
stephy.g@2hcenter.com