Job 11 van 13


Report this listing

Solliciteren



klantendienst medewerker - outbound


Functie

Als outbound klantendienstmedewerker neem je contact op met bestaande klanten van de bank KBC. Je contacteert hen in het kader van verschillende projecten en campagnes. Je verzamelt informatie en gaat op basis daarvan aan de slag. Je informeert de klanten of maakt afspraken voor de klanten op hun persoonlijk bankkantoor. Je vult de nodig digitale documenten aan en zorgt voor een corrercte registratie in de systemen van KBC.

Je doet GEEN televerkoop.

Bedrijfsprofiel:

24plus is een joint venture van KBC en VAB Groep.

24+ is het Customer care center van KBC. Ze verzorgen de administratieve en niet-commerciële ondersteuning van klanten, en de administratieve en communicatieve ondersteuning van kantoren, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live.

Jouw profiel

Je beschikt over uitstekende mondelinge vaardigheden

Je denkt klantgericht, bent behulpzaam en correct

Je kan zelfstandig functioneren binnen een team

Je bent digitaal helemaal up-to-date en kan vlot en punctueel rapporteren over gespreksresultaten

Je kan vlot de basishandelingen in Excel uitvoeren

Je bent flexibel en betrouwbaar

Je weet discreet om te gaan met vertrouwelijke informatie

Je werkt stipt

Je hebt een grote zin voor orde en structuur

Je spreekt vloeiend Nederlands en de taal waarvoor je solliciteert (Frans of Duits).

Je wil deeltijds aan de slag. 30 uur per week volgens het rooster: Ma - Vrij : 14u00 - 20u30 of 40 uren per week.: 12.00-20.30.

Indien je 40 uur werkt zal je 30 uur worden ingeschakeld op de projecten en 10 uur op ondersteunende administratieve taken.

Je ontvangt een degelijke opleiding voor je aan de slag gaat. Er is een zeer goede begeleiding en je kan steeds terecht bij collega's. Een aantrekkelijk loon op basis van een ervaringsbarema. Maaltijdcheques van 8 euro / Dag. Eenvoudige bereikbaarheid met openbaar vervoer, stadsfietsen, fiets, etc. Openbaar vervoer wordt 100% terugbetaald. Kom je met de fiets? Dan ontvang je een mooie netto vergoeding van 28 cent / km. Er heerst een open-communicatiecultuur bij 24plus en een collegiale sfeer.

  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)

Aanbod

Je ontvangt een degelijke opleiding voor je aan de slag gaat.

Er is een zeer goede begeleiding en je kan steeds terecht bij collega's.

Een aantrekkelijk loon op basis van een ervaringsbarema.

Maaltijdcheques van 8 euro / Dag.

Eenvoudige bereikbaarheid met openbaar vervoer, stadsfietsen, fiets, etc.

Openbaar vervoer wordt 100% terugbetaald.

Kom je met de fiets? Dan ontvang je een mooie netto vergoeding van 28 cent / km.

Er heerst een open-communicatiecultuur bij 24plus en een collegiale sfeer.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht