Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



INTERIM PROCUREMENT EXCELLENCE BUSINESS ANALYST


Over het Bedrijf

2 HUM ondersteunt klanten die volop inzetten op duurzaamheid en die bijdragen aan onze levenskwaliteit. Samen delen we de visie om een duurzame toekomst voor ons allemaal te creëren. Onze klant is een toonaangevend overheidsbedrijf regio Brussel.

Over de Rol

Hiervoor zoekt 2 HUM een gedreven I
NTERIM
PROCUREMENT EXCELLENCE BUSINESS ANALYST
om het Operational Excellence team tijdelijk te versterken.

  • Duur van de opdracht: 75 dagen.
  • Opstart: oktober 2025

Het Procurement Excellence team is verantwoordelijk voor de inrichting, uitvoering, bewaking, samenhang, documentatie en rapportering van de transversale processen binnen Procurement. Ze ondersteunen de inkoopteams met de juiste tools, processen en data zodat zij zich op hun kerntaken kunnen focussen. Ze denken na over procesoptimalisaties, gaan op zoek naar best-in-class solutions en streven naar continue verbetering en innovatie.

In functie van de projecten en prioriteiten en op basis van je sterktes word je ingeschakeld binnen één van de volgende activiteitendomeinen van het team:

  • Compliance en tender support: focus op het respect van de interne en externe regelgeving en (administratieve) ondersteuning bij de uitvoering van overheidsopdrachten
  • Performance: focus op procurement data governance en quality van waaruit alle rapportering wordt gestuurd

Verantwoordelijkheden

  • Je verzorgt de publicatie van opdrachten via het platform van FOD BOSA, inclusief voorbereiding en opvolging van de aankondigingen.
  • Je helpt het team met de organisatie en planning van interne activiteiten, workshops en deliverables binnen het team.
  • Je biedt algemene ondersteuning bij documentbeheer, opvolging van deadlines en communicatie met stakeholders.

Profiel

  • Bachelor of Master
  • Je bent een organisatorisch en analytisch natuurtalent: je kan multitasken, organiseren en prioriteiten stellen.
  • Je hecht een groot belang aan integriteit en je bent resultaat- en klantgericht.
  • Je bent een team player die ook perfect zelfstandig kan werken. Initiatief nemen en proactief communiceren zijn voor jou een evidentie.
  • Je bent proactief, hands-on en pragmatisch ingesteld en kan goed omgaan met verandering.
  • Je bent in staat je snel vertrouwd te maken met de werking van Procurement en sterke professionele relaties op te bouwen.
  • Je beheerst de MS Office-suite.
  • Ervaring met SAP Ariba, het platform van de FOD BOSA of gelijkaardige tools is een troef.
  • Jouw kennis van de wetgeving overheidsopdrachten is een pluspunt.
  • Je hebt affiniteit met de heersende trends rond digitalisering. Je bent Nederlandstalig of Franstalig en hebt een goede kennis van het Engels en de tweede landstaal.

Beschik je over volgende karaktereigenschappen en soft skills?

  • Gedreven & flexibel & proactieve teamplayer.
  • Integer & klantgericht.
  • Sterk analytisch, proactief, open en stressbestendig.

Je maakt deel uit van het Procurement Excellence team en je draagt als teamspeler bij tot een positieve team spirit.

  • Je werkt hybride, deeltijds on site regio Brussel en deeltijds home office.
  • Je werkt full-time of 4/5.

Wil je meewerken aan het creëren van een duurzame toekomst voor ons allemaal?

Stuur dan snel je kandidatuur naar
met je recente CV (NL of FR) en vermelding van je all-in dagtarief excl. btw.

Alle kandidaturen moeten ten laatste op 1 oktober 2025 verstuurd worden.

Gelijke Kansen Verklaring

2 HUM is toegewijd aan diversiteit en inclusiviteit in onze wervingsprocessen.

Solliciteren