Job 20 van 102


Report this listing

Solliciteren



Office Manager Waregem


Functie

Als Office Manager sta je, samen met jouw team, in voor de verdere uitbouw van het kantoor.

Jouw job bestaat uit 3 luiken:

1) Commerciële uitbouw: prijsafspraken met klanten, documenten in orde brengen bij klant, prospectie, bestaande klantenrelaties onderhouden, briefing met je consultants, begeleiden van sollicitatiegesprekken. Je helpt voor de helft mee op de binnendienst: zoeken en screenen van kandidaten, sollicitatiegesprekken genereren, telefonische prospectie, opvolgen uitzendmedewerkers, evaluaties

2) People management: jij bent de trekker en aanspreekpunt van het team. Door jouw enthousiasme en positiviteit weet jij jouw team te coachen.

3) Administratieve taken: wekelijkse opvolging van het cijfer, briefing met jouw verantwoordelijke. Jij zorgt voor de correcte interne administratie: ingeven vacatures, lonen, contractopmaak, verlengingen contracten, doc klanten.

Jouw profiel

Ervaring in de sector is een must. Indien ervaring als consulent(e) zijn er steeds doorgroei mogelijkheden!

U bent een doorzetter, doener, positief ingesteld, goedlachs en stressbestendig.

  • Vakdocumentatie bijwerken (wijzigingen in reglementering, plaatsen waar men terecht kan, ...) en ter beschikking stellen van het publiek
  • Actieplannen uitwerken en opstarten
    De resultaten evalueren
  • Samen het individuele project bepalen (tewerkstelling, bedrijfsoprichting, opleiding, ...)
    Acties voorstellen (infosessies, werkaanbiedingen, ...)
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Collectieve acties rond opleiding, tewerkstelling, vergoeding, … uitwerken en leiden
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen
  • Uitzendpersoneel ter beschikking stellen en opvolgen, in samenwerking met de werkgevers
  • Aanvraagdossiers samenstellen voor financiële hulp, opleiding, ...
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)

Aanbod

Je komt terecht in een familiaal bedrijf in volle groei met een samenhangend enthousiast team.

Aantrekkelijk loon en extra legale voordelen.

Solliciteren

Sofie Wydaeghe
0477535415
info@quality-jobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht