Job 34 van 137


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker overheidsopdrachten


Functie

Als administratief medewerker overheidsopdrachten draag je, in samenwerking met je collega’s, mee de verantwoordelijkheid voor het effectief beheren en coördineren van alle administratieve taken binnen ons aanbestedingsproces.

Jouw profiel

Je neemt actief deel aan het beheer van toegewezen dossiers en zorgt voor een grondige opvolging ervan.

Je hebt goede communicatieve vaardigheden en onderhoudt vlot contact met alle stedelijke diensten.

Daarnaast ben je zeer bekwaam in het gebruik van verschillende softwaretoepassingen en heb je een praktische instelling.

Toelatingsvoorwaarden:

Je beschikt over een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur in een algemene of administratieve  afstudeerrichting.

  • Meewerken aan de lancering van aanbestedingen (opstelling, uitgifte van officiële bekendmakingen, ...) en aan de opvolging van de kandidaturen
  • Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Een bruto maandloon (afhankelijk van relevante ervaring en anciënniteit) tussen €2.303,39 en €4.215,79, aangevuld met extralegale voordelen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht