Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Business & Customer Support-Certificatie & Inspectie


Functie

Met haar multidisciplinaire medewerkers ontwikkelt SECO voortdurend activiteiten in Europa en daarbuiten en dit in meer dan 43 landen.

SECO heeft zich in twee belangrijke domeinen ontwikkeld: de technische controle van bouwprojecten en de certificatie, de inspectie en de technische goedkeuring van bouwproducten, -processen en –diensten.

Je rol als business / customer support:

  • U verleent administratieve ondersteuning aan de activiteitsverantwoordelijken;
  • U bent het aanspreekpunt voor de klanten;
  • U bent verantwoordelijk voor het beheer van inkomende oproepen, offertes, contracten, post en certificaten, de database, digitale archivering, het beheer van testrapporten, de organisatie en planning van interne en externe opleidingen en de communicatie met klanten;
  • U bent de contactpersoon voor de comités/raden die in het kader van de activiteiten van de sector worden gehouden: van het aanleveren van de documenten die aan het comité/de raad moeten worden voorgelegd tot het opstellen van de definitieve documenten;
  • U codeert en beheert de evolutie van de werkprogramma's van de controleurs in het ERP-systeem en de bijbehorende documentatie;
  • Je implementeert de nodige maatregelen om de goede uitvoering van activiteiten te kunnen evalueren, monitoren en controleren volgens de gedefinieerde KPI's;
  • U zorgt ervoor dat de gegevens met betrekking tot de Commissies, Raden en vergaderingen van het activiteitengebied in het ERP worden bijgewerkt.

Je profiel:

  • Je hebt liefst een master diploma, een bachelordiploma secretariaat of een bachelordiploma met commerciële oriëntatie, met 5 jaar succesvolle ervaring in een gelijkaardige functie;
  • Je houdt van administratieve taken en dossierbeheer;
  • Je bent nauwkeurig en nauwgezet met een goed overzicht van je dossiers;
  • U bent georganiseerd en gestructureerd, reactief, actie- en resultaatgericht;
  • Je hebt een goede analytische geest en bent in staat om voorstellen te doen;
  • U bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken, met inachtneming van de interne procedures en in volledige onpartijdigheid ten opzichte van cliënten en accountants;
  • U bent vertrouwd met de Microsoft office (in het bijzonder word (advanced), excel, powerpoint, sharepoint, outlook), databasebeheer, het gebruik van een ERP en u bent vertrouwd met het internet (webplatforms, e-mail tools, sociale netwerken, enz.);
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en en hebt een goede kennis van het Frans zowel gesproken als geschreven, alsook van het geschreven Engels;
  • Je bent een multi-tasker, enthousiast en stressbestendig.

SECO biedt u:

  • Aangename collega's in een dynamische en open werkomgeving, waar elk talent de kans krijgt zich te ontwikkelen;
  • Een hoge mate van autonomie in de organisatie van je eigen werk;
  • Een stabiele werkomgeving met een goed salaris en extralegale voordelen;
  • Een echt evenwicht tussen werk en privéleven (mogelijkheid tot flexibele werktijden);
  • Veel afwisseling door verschillende projecten met verschillende klanten;
  • Het hoofdkantoor is gevestigd in Diegem en er zijn kantoren in Brussel, Gent en Namen. De kantoren zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto (parkeerplaats onder het gebouw). Telewerken is gedeeltelijk mogelijk.
  • Ontspanningsruimtes beschikbaar (vijver, petanqueveld, fitnessruimte buiten, kicker, ...)

Jouw profiel

  • Je hebt liefst een master diploma, een bachelordiploma secretariaat of een bachelordiploma met commerciële oriëntatie, met 5 jaar succesvolle ervaring in een gelijkaardige functie;
  • Je houdt van administratieve taken en dossierbeheer;
  • Je bent nauwkeurig en nauwgezet met een goed overzicht van je dossiers;
  • U bent georganiseerd en gestructureerd, reactief, actie- en resultaatgericht;
  • Je hebt een goede analytische geest en bent in staat om voorstellen te doen;
  • U bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken, met inachtneming van de interne procedures en in volledige onpartijdigheid ten opzichte van cliënten en accountants;
  • U bent vertrouwd met de Microsoft office (in het bijzonder word (advanced), excel, powerpoint, sharepoint, outlook), databasebeheer, het gebruik van een ERP en u bent vertrouwd met het internet (webplatforms, e-mail tools, sociale netwerken, enz.);
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en en hebt een goede kennis van het Frans zowel gesproken als geschreven, alsook van het geschreven Engels;
  • Je bent een multi-tasker, enthousiast en stressbestendig.
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern

Aanbod

  • Aangename collega's in een dynamische en open werkomgeving, waar elk talent de kans krijgt zich te ontwikkelen;
  • Een hoge mate van autonomie in de organisatie van je eigen werk;
  • Een stabiele werkomgeving met een goed salaris en extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, telewerkvergoeding....);
  • Een echt evenwicht tussen werk en privéleven (mogelijkheid tot flexibele werktijden);
  • Veel afwisseling door verschillende projecten met verschillende klanten;
  • Het hoofdkantoor is gevestigd in Diegem en er zijn kantoren in Brussel, Gent en Namen. De kantoren zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto (parkeerplaats onder het gebouw). Telewerken is gedeeltelijk mogelijk.
  • Ontspanningsruimtes beschikbaar (vijver, petanqueveld, fitnessruimte buiten, kicker, ...)

Solliciteren

Marina Goolaerts
0473499627
HR_Talent@groupseco.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht