Job 77 van 286


Report this listing

Solliciteren



administratief medewerker Bestuurszaken


Functie

C1 – C3 - voltijds (38/38ste) - deeltijds (23,5/38ste) - contractueel - onbepaalde duur


Als administratief medewerker Bestuurszaken zorg je voor een administratieve ondersteuning van de algemeen directeur en de algemene administratie van de organisatie. Dit omvat onder meer het archief, de klachtenbehandeling, protocollaire aangelegenheden en waarborging van de openbaarheid van bestuur. Je verzorgt de voorbereiding van notulen en verslaggeving van bestuursorganen.


Jouw functie

  • Je staat in voor het archiefbeheer. Je werkt een geordend archief uit.
  • Je zorgt voor een perfect verloop van overdrachten van het archief.
  • Je staat in voor de administratieve ondersteuning van en assistentie aan de burgemeester, voorzitter en de algemeen directeur.
  • Je zorgt voor een correcte notulering van de bestuursorganen en een vlotte doorstroom ervan.
  • Je biedt administratieve ondersteuning aan de dienst.
  • Je staat in voor de voorbereiding van dossier en agendapunten voor de bestuursorganen.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een diploma secundair onderwijs of gelijkwaardig.
  • Kennis omtrent de werking en wetgeving van een lokaal bestuur is een pluspunt.
  • Je werkt zorgvuldig en hebt oog voor detail.
  • Je hebt een uitstekende taalbeheersing - zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kan vlot wetteksten interpreteren.
  • Je beschikt over goede plannings- en organisatorische vaardigheden.
  • Je bent oplossingsgericht. Je bent positief en hebt een constructieve ingesteldheid.
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Een bruto maandloon (voltijds, 38/38ste) van minimum 2.303,39 euro en maximum 4.215,79 euro (relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige kan in aanmerking genomen worden).
  • Een bruto maandloon (deeltijds, 23,5/38ste) van minimum 1.424,46 euro en maximum 2.607,14 euro (relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige kan in aanmerking genomen worden).
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques van 6,50 euro, hospitalisatieverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen, fietsvergoeding, sociaal abonnement openbaar vervoer.
  • Een gunstig verlofstelsel (30-35 dagen) en 2 vastgestelde gelegenheidsdagen (24 en 31 december).
  • Mogelijkheid tot aansluiting bij het fietsleaseplan.

Solliciteren

Ann Jansen
011 51 06 23
ann.jansen@hamont-achel.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht