Job 1 van 32


Report this listing

Solliciteren



Klantendienstmedewerker Telenet Admin/Sales


Functie

De administratieve vragen van onze businessklanten met twee handen aanpakken, of er je tanden in zetten? ’s Ochtends pas scherp zien na een liter koffie, of de dag op gang trappen met een shot bruiswater? Bij ons mag je 100% jezelf zijn. Jij legt onze businessklanten in de bovenste schuif én in de watten. Als een echte Sherlock Holmes ga je op zoek naar de beste oplossing voor onze klanten en probeer je om hen in één contactmoment verder te helpen. Door oprechte interesse te tonen en proactief de juiste vragen te stellen, kom je te weten welke extra oplossingen/diensten de klant nodig heeft. De partnershiprelatie die je opbouwt, leeft verder in je excellente nazorg. En of je als klantendienstmedewerker af en toe ook een mooie geste mag doen? ‘t Zal wel zijn.

Jouw profiel

Voel jij je aangesproken? Voor ons contact center zoeken we vertrouwensband-bouwers en geboren helpers die geen onderwerp uit de weg gaan. Een diploma of niet: dat maakt voor ons geen verschil – zolang jij het verschil maar wil maken voor onze klanten.

  • Je kan je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken in het Nederlands ;
  • Je bent flexibel van maandag tot vrijdag tussen 8 en 20u en op zaterdag van 9 tot 17u30 ;
  • Je redeneert logisch en denkt ‘digital first’;
  • Je hebt commerciële flair, sterke communicatieve vaardigheden en een warme persoonlijkheid;
  • Je werkt zelfstandig, maar aarzelt ook niet om de hulp in te roepen van collega’s, of om je teamleden een handje toe te steken;
  • Je wil groeien en nieuwe dingen leren;
  • En to slot, je past je flexibel aan klanten aan, en aan hun situaties en noden.
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Key accounts opvolgen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Domein: Postorderverkoop
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

Bedrijfsinfo

WEngage is marktleider in contact center services. Met meer dan 30 jaar ervaring bieden we een uitstekend aanbod van klantcontactoplossingen. Dit gebeurt door een ideale combinatie van menselijke overtuigingskracht en technologische innovatie. Op deze manier is WEngage in staat om haar opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van de juiste klantverwachtingen en tevens de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.


Als klantendienstmedewerker – of liever: ‘business advisor admin’! – kom je terecht in een open cultuur en een warm nest waar we je talenten koesteren en je imperfecties respecteren, maar waar je ook tot 4 dagen per week voor thuiswerk mag kiezen en 1 dag per week werk je in Gent. Zakelijke klanten helpen op je pantoffels of op kantoor, en via telefoon of mail? Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat behoort tot de mogelijkheden na een uitzendperiode.

Solliciteren

Start People Inhouse Call Services Vlaanderen
02/431.51.55

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht