Job 10 van 59


Report this listing

Solliciteren



EPD - Manager


Functie

Het UZA is een topklinisch ziekenhuis met een internationale reputatie. We streven naar de best mogelijke zorg voor onze patiënten, gecombineerd met baanbrekend wetenschappelijk onderzoek en hoogwaardige opleidingen. We bieden onze medewerkers een dynamische en uitdagende werkomgeving met tal van ontwikkelingsmogelijkheden.

Specifiek binnen de dienst ICT zijn we op zoek naar een gedreven EPD Manger.

Wat ga je doen?

  • Als EPD Manager ben je verantwoordelijk voor de 24/7 operationele werking, de verdere uitbouw en de continue uitrol van optimalisaties aan het elektronisch patiëntendossier (EPD) en in uitbreiding de ermee geconnecteerde oplossingen in het UZA.
  • Je stuurt een team van professionals aan en coacht hen in hun dagelijkse activiteiten.
  • Je maakt een jaarlijkse begroting op en beheert het toegewezen budget. Je stelt een roadmap op in samenspraak met de business stakeholders, voert deze uit en rapporteert over de realisatie ervan.
  • Je zorgt voor de implementatie van het algemene en meer specifieke ICT-beleid in jouw team.
  • Je rapporteert hiërarchisch aan de ICT directeur.
  • Je maakt deel uit van de UZA ICT-staf en werkt samen met de ICT-directeur en de andere ICT-managers in het realiseren van de algemene ICT-strategie.

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Een masterdiploma in Management en beleid in de gezondheidszorg bovenop een opleiding in de gezondheidszorg.
  • Minstens 10 jaar ervaring in de gezondheidszorg met minstens 5 jaar ervaring in een coördinerende rol binnen ICT.
  • Een sterke peoplemanager met minstens 5 jaar ervaring in het aansturen van een divers team en dit constant te ontwikkelen.
  • Kennis van ITIL-principes en projectmanagementmethodologieën, met eveneens ervaring met digitale transformatie.
  • Ervaring met grote transitieprojecten en productmanagement.
  • Vertrouwdheid met elektronische informatieverwerking en EPD-systemen.
  • Kennis van Oracle Cerner Millennium.
  • Ervaring met participatie in (advies)raden bij relevante overheidsinstellingen.
  • Ervaring met relevante kwaliteitsstandaarden, zowel ziekenhuisbrede normen zoals JCI of Qualicor, als specifiekere normen zoals ISO 9001 en Belac acreditatie-normen voor laboratoria (ISO15189 ISO17025).
  • Bereidheid om de nodige opleidingen te volgen, mogelijk in het buitenland.
  • Een groot actief netwerk binnen de gezondheidszorg, met contacten in andere ziekenhuizen zowel nationaal als internationaal.
  • In staat om duurzame relaties op te bouwen met stakeholders binnen en buiten het ziekenhuis.
  • Klantgerichte en servicegerichte instelling.
  • Groot aanpassingsvermogen en flexibiliteit.
  • Zelfstandigheid met sterke geest voor teamwork en samenwerking.
  • Discretie en respect voor de vertrouwelijkheid.
  • Georganiseerd en gestructureerd met respect voor gemaakte afspraken.
  • Proactieve en oplossingsgerichte werkwijze.
  • De ICT strategie opstellen op basis van door de directie bepaalde uitgangspunten en de behoeften van de gebruikers
    Toezicht houden op de uitvoeringsmodaliteiten
  • De realisatie van projecten superviseren en coördineren
  • Het globale budget van de organisatie, de dienst of het project beheren (investering, bestemming, verdeling, ...)
  • Behoeften van de onderneming of gebruikers op het vlak van organisatie en informatie- en telecomsystemen analyseren en bepalen

Aanbod

Wat mag je verwachten?

  • Een voltijds bediendecontract voor onbepaalde duur.
  • Je job met impact gaat gepaard met een motiverend loonpakket en tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en verzekering gewaarborgd inkomen.
  • Work-lifebalance is voor ons van groot belang. Ga je voltijds bij ons aan de slag? Dan kan je genieten van 40 vakantiedagen.
  • Als universitair ziekenhuis bieden we talloze opleidingsmogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen.
  • We ontzorgen jou en je gezin met verschillende kinderopvangmogelijkheden en een ruime, gratis personeelsparking.
  • Je kan gebruikmaken van een rijk aanbod aan gratis sportactiviteiten en -ondersteuning dankzij onze erkenning als Sportbedrijf.
  • Als topper in jouw vakgebied pas je perfect bij ons als Top Employer.
  • En nog veel meer! Ontdek alle voordelen van werken bij het UZA hier (https://uzajobs.be/wij#onze-voordelen).

Interesse?

Solliciteer dan snel online.

Voor meer informatie over de functie, kan je terecht bij Peter Vermeylen (ICT directeur) op +32 3 821 38 38. Meer weten over de sollicitatieprocedure? Contacteer Jolien Torfs (HR medewerker) op +32 3 821 50 25.

Solliciteren