Job 5 van 19


Report this listing

Solliciteren



Voltijds of 4/5 administratief planner/administratief bediende B2B klanten


Functie

VAB is de grootste Vlaamse mobiliteitsclub die voor zijn meer dan 380.000 leden zekerheid, bescherming en levenscomfort, zowel thuis, onderweg, als op reis nastreeft. Het succes van VAB hangt volledig af van zijn medewerkers en hoe zij aan dienstverlening doen. Daarom wil VAB een bedrijf zijn waar het aangenaam is om te werken en waar respect voor het individu leidt tot tevreden werknemers.
Als onafhankelijke organisatie, staat VAB garant voor kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid en levert diensten aan particulieren en bedrijven. Ook in de toekomst zoeken we medewerkers die graag vooruit willen. En die anderen graag vooruit helpen.
https://www.vab.be/nl/rijschool

Je werk zal grotendeels bestaan uit:

  • Advies verstrekken over rijopleidingen en de klanten overtuigen.
  • Klanten opvolgen van inschrijving tot rijbewijs.
  • Het opmaken van de planning van de rijschoolinstructeurs in functie van de vraag van de klant.
  • Debiteurenbeheer
  • Allerhande administratieve taken.

Jouw profiel

  • Je bent een echte teamplayer en bezit een hoge dosis empathie.
  • Je hebt ervaring in het opmaken van planningen
  • Je bent flexibel en zoekt voor elk probleem een oplossing.
  • Je bent vlot in de omgang, klantvriendelijk en hebt commerciële feeling.
  • Je hebt een ruime administratieve ervaring.
  • Je kunt vlot werken met de courante softwarepakketten.
  • Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en bent organisatorisch sterk.

  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

Wij bieden een afwisselende, commercieel-administratieve job aan.

Verloning volgens pc 200, maaltijdcheques, groepsverzekering, vakantiegeld, eindejaarspremie, sectorale premies, bijscholingen,...

Solliciteren

Claudia Keghels
03/7803016

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht