Job 1000 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Finance Manager


Functie

Deze functie is enerzijds als Manager Accountancy waarin je eenmanszaken en KMO’s begeleidt en daarnaast zal je actief zijn als Finance manager in de (grote) KMO’s.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je kijkt het werk van de accountants (in opleiding) na en geeft hen de nodige feedback zodat je hen laat groeien in hun professionele carrière.
  • Je maakt tussentijdse- en eindejaarsbalansen op.
  • Je staat in voor de opmaak en indiending van de vennootschapsbelasting.
  • Je zal de resultatenrekening opmaken voor de eenmanszaken.
  • Daarnaast ontferm je je over de opmaak en indiening van de aangiftes personenbelasting.
  • Het opstellen van jaarrekeningen, verslagen en rapporten behoren eveneens tot je takenpakket.
  • Je staat in nauw contact met de klanten en zal op regelmatige basis de cijfers met hen bespreken.
  • Als Finance Manager zorg je ervoor dat het inputwerk op dag-, week- of maandbasis in orde is alsook de tijdige (maandelijkse) BTW aangifte.
  • Het inputwerk zal verwerkt worden door een Assistant Accountancy of de interne boekhouder.
  • Je maakt tussentijdse- en eindejaarsbalansen op.
  • Je staat in voor de opmaak en indiending van de vennootschapsbelasting.
  • Daarnaast ontferm je je over de opmaak en indiening van de aangiftes personenbelasting voor de zaakvoerders van deze ondernemingen.
  • Het opstellen van jaarrekeningen, verslagen en rapporten – op maandbasis, behoren eveneens tot je takenpakket.
  • Je staat dagelijks in contact met de klanten.
  • Je zal op regelmatige basis de cijfers met hen bespreken. Is er een fiscale controle dan zal jij de begeleiding doen.
  • Je ondersteunt de CFO

Kortom: Een uitdagende functie waarin je heel veel verantwoordelijkheid krijgt.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een accountancy bureau voor ondernemers, kmo’s en grote bedrijven. Zij zijn gelegen in Willebroek (binnenkort in Puurs) en stellen 19 boekhouders tewerk. Naast accountancy heeft onze klant ook een adviserende rol en gaan zij nieuwe zelfstandigen tot in de puntjes begeleiden met de opstart van hun zaak en alle rompslomp en rekeningen die daaruit volgen. Ook successieplanning behoort tot hun core.

Ze zetten heel hard in op een goede worklife balans en vinden het belangrijk dat er een fijne familiale sfeer hangt in het kantoor. Ze zijn in volle groei en om deze groei te ondersteunen, zijn ze op zoek naar een Finance Manager.

Jouw profiel

Herken jij je in dit profiel:

  • Je bent in het bezit van een bachelor- of masterdiploma Accountancy – Fiscaliteit of handelswetenschappen
  • Voor deze functie is een eerdere relevante ervaring van minstens 5 jaar op een boekhoudkantoor van groot belang
  • Je bent een punctueel persoon die graag blijft bijleren én die zijn/haar kennis wil delen met de andere collega’s op kantoor.
  • Flexibiliteit is in deze functie belangrijk.
  • Aangezien de klanten meestal Nederlandstalig zijn, is een uitstekende kennis van de Nederlandse taal, geschreven en gesproken, een must.

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging en herken je jezelf in bovenstaand profiel? Aarzel dan niet om ons jouw kandidatuur te bezorgen in de vorm van jouw cv. Wij kijken er alvast naar uit je te ontmoeten!

  • De klant oplossingen voorstellen
    Verbeteringen voorstellen qua organisatie, procedures, middelen, ...
  • De uitvoeringsmodaliteiten van de oplossingen bepalen
    De succesfactoren identificeren
  • De noden van de klant analyseren
    De doelstellingen en het kader van de interventie bepalen

Aanbod

What s’ in it for you?

  • Je komt terecht in een familiale omgeving bij een financieel stabiel kantoor dat in de zomervakantie verhuist van Willebroek naar Puurs
  • Het brutoloon is gebaseerd op jouw kennis, opleiding en ervaring en is ten zeerste bespreekbaar
  • Daarnaast wordt het brutoloon aangevuld met een bedrijfswagen, een tankkaart, een ALAN verzekering (een hospitalisatieverzekering met tandverzekering, kinesist en psycholoog inbegrepen) en een 13e maand
  • Je werkt 40u per week waardoor je recht hebt op 12 ADV dagen bovenop jouw 20 wettelijke dagen
  • Als je overuren presteert, mag je deze ook in recup opnemen
  • Daarnaast werken zij ook met een systeem van glijdende uren
  • Thuiswerk is 1 dag per week mogelijk
  • Doorgroeimogelijkheden zijn in overvloed aanwezig en het behalen van een ITAA titel wordt aangemoedigd; partner worden is mogelijk en hiervoor wordt een concreet actieplan opgezet

VG.431/BUO, B.00222-405-20121112, B.00222-406-20121112, W.INT.237,W.SO.237, DG.LAV.004

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht