Job 914 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Customer Service - Service Support


Functie

Als Customer Service Medewerker bestaat jouw takenpakket uit:

  • Verlenen van uitstekende service aan klanten en collega's.

  • Beheren van inkomende en uitgaande e-mails, inclusief klachtenregistratie en communicatie met klanten.
  • Facturering van uitgevoerde werken en creditering van gewijzigde werkrapporten.
  • Bijwerken van het ERP-systeem (D365) na uitlevering van nieuwe toestellen en bijhouden van de installed base.
  • Beheren van onderhoudscontracten, inclusief opstellen van contractvoorstellen en verwerking van contractaanpassingen.
  • Plannen van maandelijks onderhoud en bijwerken van regioverdelingen voor techniekers.
  • Ondersteuning bieden aan service support en service sales, inclusief back-office taken en telefonische ondersteuning.
  • Opmaak van bestekken en offertes bij overflow van telefonische support.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een dynamische organisatie die behoort tot een grote internationale groep, die in 10 landen actief is. In totaal tellen zij een 600 tal medewerkers en in België werken er daarvan 260 mensen. Ze zijn een grote verdeler van medische apparatuur in de Benelux en ze beschikken over verschillende units.

Op dit moment zijn ze op zoek naar een gemotiveerde Customer Service medewerker om hun bedrijf te ondersteunen.

Jouw profiel

Herken jij jezelf in de volgende puntjes? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!

  • Passie voor service .
  • Georganiseerd, nauwkeurig en oog voor detail.
  • Sterke organisatorische vaardigheden en verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Communicatieve teamplayer.
  • Flexibel en sterk in multitasking.
  • Resultaatgericht, pragmatisch en klantgericht.
  • Nederlandstalig, met zeer goede kennis van Frans en Engels.
  • Goede gebruikerskennis van MS-Office en ervaring met ERP-systemen.
  • De leveringskosten en -termijnen aan de klant voorstellen
    Het transport van goederen organiseren
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • Bestellingen klaarmaken en controleren (hoeveelheden, verpakkingen, ...)
  • Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • Prijzen of tarieven met de klant onderhandelen
    De betalingswijze bepalen volgens de verkochte hoeveelheden
  • De prijsraming, bestelbonnen of verkoopbonnen opmaken
  • De voorraad opvolgen
    De bestellingen van producten in bulk opstellen
  • Betalingen ontvangen
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken

Aanbod

What's in it for you?

  • Je maakt deel uit van een jong en dynamisch team waarin je je verder kunt ontwikkelen.
  • Een uitdagende omgeving waar welzijn en resultaten hand in hand gaan.
  • We bieden je een contract van onbepaalde duur , aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een AG groepsverzekering, een DKV hospitalisatieverzekering, koopkrachtpremie en ecocheques.

VG.431/BUO, B.00222-405-20121112, B.00222-406-20121112, W.INT.237,W.SO.237, DG.LAV.004

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht