Functie
-
In deze rol ben jij het
eerste aanspreekpunt
voor de klanten in de winkel. Je verwelkomt hen met een glimlach en staat paraat om al hun vragen en zorgen aan te horen. Jouw missie? De klant een vlekkeloze service-ervaring bieden en ervoor zorgen dat zij met een passende oplossing voor hun vraag of probleem vertrekken.
-
Niet alleen ben je een
servicekampioen,
maar je hebt ook een scherp oog voor kansen. Met een commerciële flair speel je in op de behoeften van de klant, zonder opdringerig te zijn. Het draait niet om harde verkoop, maar om het vinden van de perfecte match voor elke klant – dat is waar de focus ligt.
-
Samen met het team ben je niet alleen verantwoordelijk voor de klantcontacten, maar ook voor de algehele
winkelorganisatie.
Dit omvat diverse taken, zoals dossieropvolging, voorraadbeheer, inventarisaties, prijswijzigingen en meer.
-
En hier stopt het niet. Naarmate je groeit in de rol, brengen ze variatie in je werk met '
geïntegreerde taken
'. Denk hierbij aan de mogelijkheid om één à twee dagen per week vanuit huis te werken, deel te nemen aan sociale media-initiatieven en ondersteuning te bieden aan de customer service afdeling van het hoofdkantoor.
-
Service staat voorop en jij bent de spil die dit alles in beweging brengt!
Bedrijfsprofiel:
Onze ster-speler, geworteld in België's digitale landschap, is een doorgewinterd communicatiegenie dat een uitgestrekt gamma aan diensten serveert aan individuen en bedrijven. Als een ware grootheid binnen de telecommunicatie- en entertainmentwereld, schittert dit bedrijf met zijn uitgebreide web van verbindingen.
Om de klantbeleving nog verder te verrijken, hebben ze verspreid over België enkele plekken gecreëerd waar hun klanten kunnen binnenspringen voor advies, hulp, klachten en aankopen – een soort hub voor alles wat communicatiegerelateerd is. Voor deze unieke locaties zoeken wij een enthousiaste klantenadviseur met een talent voor communicatie.
Je kan op veel locaties terecht maar momenteel is er een beschikbare positie in
Vilvoorde.
Jouw profiel
Bij onze klant draait alles om jouw
attitude, motivatie
en
interesse.
Als Klantenadviseur ben jij het gezicht van het bedrijf en sta je dagelijks in contact met hun gewaardeerde klanten. Je
communicatieve
skills
zijn dan ook je grootste troef. We verwelkomen vlotte praters die assertief zijn en zich niet laten afschrikken door uitdagingen, zelfs niet als het om klachten of veeleisende klanten gaat. Een
"geboren helper"
– dat is waar we naar zoeken!
Andere pluspunten:
-
Een commerciële instelling en ambitie om je salesdoelen te behalen
-
Je hoeft geen expert te zijn in telecom, entertainment of netwerken, je moet daarentegen wel bereid zijn om bij te leren
-
Flexibiliteit is jouw tweede naam. Je past je moeiteloos aan aan de uren, taken en behoeften van de klanten.
-
Geen diploma of schoolverlater? Wees welkom!
-
Ervaring is geen must hoewel het wel helpt als je eerder klantcontact hebt gehad.
-
Als je tewerkgesteld wordt in Vlaanderen is
Nederlands
de enige taal die je uitstekend moet beheren
-
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
-
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
-
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
Aanbod
What’s in it for you? Veel!
-
Een job met variatie, verantwoordelijkheden, inhoud en hechte collega’s
-
Je start via interim-contracten voor een periode van 6 maanden. Dit gaat over naar 2 vaste contracten van bepaalde duur (2 maal 6 maanden) en vervolgens een vast contract van onbepaalde duur.
-
De werkuren worden bepaald door de openingsuren van de winkel, van maandag tot en met zaterdag. Mogelijke shiften liggen tussen 9u45 en 20u15.
-
Een fulltime tewerkstelling is
36u/week
en die dien je te presteren in
5 volle werkdagen
.
-
Je hebt uiteraard recht op 20 wettelijke verlofdagen aangevuld met
6 ADV dagen
.
-
De planning wordt opgesteld door jouw shopmanager en deze krijg je +/- 4 weken op voorhand doorgestuurd. Hier heb je uiteraard inspraak in. En ook belangrijk om weten:
zaterdagwerk is met een rotatiesysteem
-
Als je start bij onze klant bedraagt jouw startersloon
€2840,77 bruto
per maand (of €18,21 per uur).
-
Je kan dit loon ook aanvullen door jouw salesdoelen te overtreffen en een
commissieloon
te bekomen. Dit wordt gemeten aan de hand van maandelijkse targets en klanttevredenheid.
-
Tijdens de interim-periode heb je ook recht op enkele extralegale voordelen:
maaltijdcheques
van €8 per dag, woon-werkvergoeding en wekelijks vakantiegeld.
-
Bij jouw vast contract (ook het tijdelijke) komt er nog bij: een
hospitalisatieverzekering,
een 13e maand, een
smartphone
en abonnement, refer-a-friend bonus, korting op de producten, Ekivita kortingen en
premies
van ongeveer €400 per jaar.
-
Daarnaast krijg je een
intensieve
opbleiding voor opstart: productkennis, computerprogramma’s, kassasysteem en business training. Deze opleidingen kunnen doorgaan op volgende locaties: Antwerpen, Sint-Niklaas, Jette, Gent of Mechelen.
-
Na 6 maanden krijg je ook de kans om jouw
Febelfin examen
af te leggen zodat je kredieten mag verkopen.
-
Doorgroeimogelijkheden
zijn ook volop aanwezig: zowel horizontaal als verticaal
VG.431/BUO, B.00222-405-20121112, B.00222-406-20121112, W.INT.237,W.SO.237, DG.LAV.004