Functie
Wens je je commerciële skills verder te ontwikkelen in combinatie met leiding geven? Heb je een passie voor verwarming en sanitair? En wens je te werken voor een bedrijf dat reeds 140 jaar een gevestigde waarde is in de sector? Dan is deze functie je wellicht op het lijf geschreven!
Het
takenpakket
en de
verantwoordelijkheden
bestaan uit volgende punten:
-
Dagelijks
ontvang je
klanten
, voornamelijk loodgieters, aan de toonbank;
-
De klanten kunnen rekenen op de
technisch
en
commercieel
advies
. Je achterhaalt hun behoeften en je handelt naar deze noden;
-
In geval van
afwezigheid
van de
verantwoordelijke
van het
PROcenter
sta je in voor de
functionele
verantwoordelijkheden
en neem je de leiding van het team, alsook het
administratieve
personeelsbeheer
waar (verlof, planning, prestaties, ziekte, enz…);
-
Je
verwerkt
binnenkomende goederen en
stockeert
deze op de juiste plaats in de winkel;
-
Uiteraard sta je
na
de
verkoop
ook nog ten dienste van de klanten en zorg je voor een
goede
service
op vlak van dienst na verkoop.
Bedrijfsprofiel:
Jouw
badkamer
is een kostbare plek waar je bij uitstek iedere
ochtend
en
avond
de ruimte kan nemen om jouw batterijen weer op te laden. Niet alleen moet jouw badkamer
praktisch
ingericht zijn, maar ze moet eveneens een prachtige
uitstraling
hebben. Hiervoor ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres. Iedere
installateur
of aannemer hecht belang aan de kwaliteit dat ze hun klanten verzekeren. Daarom komen ze hun
materiaal
aankopen
bij dit bedrijf. Om het juiste advies en de beste service te kunnen verlenen én daarnaast de winkel mee in goede banen te leiden, zijn we op zoek naar een Adjunct PROcenter voor het filiaal te
Leuven
.
Jouw profiel
Naar wie is onze klant op zoek?
-
Je bent in het bezit van
technische
kennis
van verwarming en sanitair;
-
Je bent een uitstekende
leidinggevende
en hebt hier al ervaring in opgedaan;
-
Dankzij jouw
commerciële
skills
slaag je erin om een relatie op te bouwen met de klanten en hun behoeften te achterhalen;
-
Beslissingen
nemen
en problemen oplossen maken deel uit van je competenties;
-
Je kan de
klanten
te woord staan in het
Nederlands
. Bovendien heb je ervaring in het gebruik van
computersystemen
;
-
Tot slot ben je bereid om samen met jouw collega's te werken op
zaterdagvoormiddag
, dit één zaterdag op twee, telkens van 08:00 tot 13:00.
-
Een afdeling organiseren: Sport, vrijetijd
-
Een afdeling organiseren: Kinderverzorging
-
Een afdeling organiseren: Dierenwinkel
-
Een afdeling organiseren: Textiel
-
Een afdeling organiseren: Telefonie
-
Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
-
Een afdeling organiseren: Verse producten
-
Een afdeling organiseren: Producten voor massaconsumptie
-
Een afdeling organiseren: Culturele producten
-
Een afdeling organiseren: Foto's, beeld- en geluidsmateriaal
-
Het beheer van rekken superviseren
Corrigerende maatregelen treffen in geval van onregelmatigheden (producten uit de rekken halen, klanten informeren, ...)
-
De activiteiten van een team coördineren
Controleren of de richtlijnen voor hygiëne, voedselveiligheid, ... toegepast worden
-
Een afdeling organiseren: Drogisterij
-
Een afdeling organiseren: Droge voeding
-
Een afdeling organiseren: Dranken
-
Een afdeling organiseren: Tabakswaren
-
Voorraden beheren
Tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
-
Een afdeling organiseren: Informatica
-
Promotie-acties voor klanten organiseren
-
Een afdeling organiseren: Hygiëne, parfumerie
-
De activiteitsgegevens van de afdeling opvolgen en analyseren (omzet, marge, aankopen, lasten, ...)
Verbeteringen voorstellen
-
Een afdeling organiseren: Bouwmaterialen
-
Een afdeling organiseren: Boeken, papier
-
Een afdeling organiseren: Speelgoed
-
Een afdeling organiseren: Tuincentrum
-
Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
-
Een afdeling organiseren: Huisinrichting
-
Verkoopdoelstellingen bepalen
De organisatie van het departement opstellen (personeel, inplanting van producten, commerciële acties, ...)
-
Een afdeling organiseren: Persoonlijke uitrusting (kleding, accessoires)
-
Een afdeling organiseren: Bazaar, doe-het-zelf
-
Een afdeling organiseren: Elektrische huishoudtoestellen
-
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
-
Technische steun verlenen aan het team (advies, opleiding, ...)
-
Een afdeling organiseren: Diepvriesproducten
-
Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
Aanbod
Dit bedrijf investeert in haar medewerkers en biedt hen dan ook talloze voordelen:
-
Een contract van
onbepaalde
duur
;
-
Een uitgebreide
productopleiding
;
-
Marktconform
salaris
in functie van ervaring;
-
Extra legale voordelen, waaronder
maaltijdcheques
, hospitalisatie- en groepsverzekering (na vast in dienst);
-
Groepsbonus
.
Interesse om bij onze klant aan de slag te gaan? Bezorg ons snel jouw CV en wij brengen jou in contact!
VG.431/BUO, B.00222-405-20121112, B.00222-406-20121112, W.INT.237,W.SO.237, DG.LAV.004