Job 1000 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Adjunct PROcenter


Functie

Wens je je commerciële skills verder te ontwikkelen in combinatie met leiding geven? Heb je een passie voor verwarming en sanitair? En wens je te werken voor een bedrijf dat reeds 140 jaar een gevestigde waarde is in de sector? Dan is deze functie je wellicht op het lijf geschreven!

Het takenpakket en de verantwoordelijkheden bestaan uit volgende punten:

  • Dagelijks ontvang je klanten , voornamelijk loodgieters, aan de toonbank;
  • De klanten kunnen rekenen op de technisch en commercieel advies . Je achterhaalt hun behoeften en je handelt naar deze noden;
  • In geval van afwezigheid van de verantwoordelijke van het PROcenter sta je in voor de functionele verantwoordelijkheden en neem je de leiding van het team, alsook het administratieve personeelsbeheer waar (verlof, planning, prestaties, ziekte, enz…);
  • Je verwerkt binnenkomende goederen en stockeert deze op de juiste plaats in de winkel;
  • Uiteraard sta je na de verkoop ook nog ten dienste van de klanten en zorg je voor een goede service op vlak van dienst na verkoop.

Bedrijfsprofiel:

Jouw badkamer is een kostbare plek waar je bij uitstek iedere ochtend en avond de ruimte kan nemen om jouw batterijen weer op te laden. Niet alleen moet jouw badkamer praktisch ingericht zijn, maar ze moet eveneens een prachtige uitstraling hebben. Hiervoor ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres. Iedere installateur of aannemer hecht belang aan de kwaliteit dat ze hun klanten verzekeren. Daarom komen ze hun materiaal aankopen bij dit bedrijf. Om het juiste advies en de beste service te kunnen verlenen én daarnaast de winkel mee in goede banen te leiden, zijn we op zoek naar een Adjunct PROcenter voor het filiaal te Leuven .

Jouw profiel

Naar wie is onze klant op zoek?

  • Je bent in het bezit van technische kennis van verwarming en sanitair;
  • Je bent een uitstekende leidinggevende en hebt hier al ervaring in opgedaan;
  • Dankzij jouw commerciële skills slaag je erin om een relatie op te bouwen met de klanten en hun behoeften te achterhalen;
  • Beslissingen nemen en problemen oplossen maken deel uit van je competenties;
  • Je kan de klanten te woord staan in het Nederlands . Bovendien heb je ervaring in het gebruik van computersystemen ;
  • Tot slot ben je bereid om samen met jouw collega's te werken op zaterdagvoormiddag , dit één zaterdag op twee, telkens van 08:00 tot 13:00.
  • Een afdeling organiseren: Sport, vrijetijd
  • Een afdeling organiseren: Kinderverzorging
  • Een afdeling organiseren: Dierenwinkel
  • Een afdeling organiseren: Textiel
  • Een afdeling organiseren: Telefonie
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Een afdeling organiseren: Verse producten
  • Een afdeling organiseren: Producten voor massaconsumptie
  • Een afdeling organiseren: Culturele producten
  • Een afdeling organiseren: Foto's, beeld- en geluidsmateriaal
  • Het beheer van rekken superviseren
    Corrigerende maatregelen treffen in geval van onregelmatigheden (producten uit de rekken halen, klanten informeren, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
    Controleren of de richtlijnen voor hygiëne, voedselveiligheid, ... toegepast worden
  • Een afdeling organiseren: Drogisterij
  • Een afdeling organiseren: Droge voeding
  • Een afdeling organiseren: Dranken
  • Een afdeling organiseren: Tabakswaren
  • Voorraden beheren
    Tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Een afdeling organiseren: Informatica
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • Een afdeling organiseren: Hygiëne, parfumerie
  • De activiteitsgegevens van de afdeling opvolgen en analyseren (omzet, marge, aankopen, lasten, ...)
    Verbeteringen voorstellen
  • Een afdeling organiseren: Bouwmaterialen
  • Een afdeling organiseren: Boeken, papier
  • Een afdeling organiseren: Speelgoed
  • Een afdeling organiseren: Tuincentrum
  • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
  • Een afdeling organiseren: Huisinrichting
  • Verkoopdoelstellingen bepalen
    De organisatie van het departement opstellen (personeel, inplanting van producten, commerciële acties, ...)
  • Een afdeling organiseren: Persoonlijke uitrusting (kleding, accessoires)
  • Een afdeling organiseren: Bazaar, doe-het-zelf
  • Een afdeling organiseren: Elektrische huishoudtoestellen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Technische steun verlenen aan het team (advies, opleiding, ...)
  • Een afdeling organiseren: Diepvriesproducten
  • Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)

Aanbod

Dit bedrijf investeert in haar medewerkers en biedt hen dan ook talloze voordelen:

  • Een contract van onbepaalde duur ;
  • Een uitgebreide productopleiding ;
  • Marktconform salaris in functie van ervaring;
  • Extra legale voordelen, waaronder maaltijdcheques , hospitalisatie- en groepsverzekering (na vast in dienst);
  • Groepsbonus .

Interesse om bij onze klant aan de slag te gaan? Bezorg ons snel jouw CV en wij brengen jou in contact!

VG.431/BUO, B.00222-405-20121112, B.00222-406-20121112, W.INT.237,W.SO.237, DG.LAV.004

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht