Job 671 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Assistent manager | Doe het zelf | regio Antwerpen


Functie

Wij zijn een toonaangevende speler in de doe-het-zelf-sector met meerdere vestigingen in de regio Antwerpen, waaronder Lier, Reet, Edegem, Wilrijk, Schilde en Sint-Katelijne Waver. We streven ernaar om onze klanten hoogwaardige producten en uitstekende service te bieden, en we zijn op zoek naar een gemotiveerde en getalenteerde kandidaat om ons team te versterken als Assistent Bouwmarktleider.
Functieomschrijving: Als Assistent Bouwmarktleider begin je als winkelmedewerker en krijg je de kans om je op te werken tot een leidinggevende rol. Je wordt opgeleid op de vloer en zult worden ingezet in al onze Antwerpse vestigingen. Jouw taken zullen onder meer bestaan uit het motiveren van medewerkers, het leidinggeven aan teams, het assisteren bij operationele taken, en het bieden van uitstekende klantenservice. Je zult ook verantwoordelijk zijn voor het beheer van de winkel in afwezigheid van de bouwmarktleider.

Jouw profiel

  • Opleiding op de werkvloer met de mogelijkheid om door te groeien tot Assistent Bouwmarktleider
  • Flexibiliteit om ingezet te worden in verschillende vestigingen in Antwerpen
  • Rijbewijs B
  • Uitstekende coaching- en leiderschapsvaardigheden
  • Zelfstandigheid en het vermogen om doelgericht te werken
  • Kennis van SAP en SDP is een pluspunt
  • Commercieel inzicht en interesse in het bevorderen van de verkoop
  • Bereidheid om in het weekend en op feestdagen te werken
  • Sterke communicatieve en sociale vaardigheden
  • Klantgerichte instelling en het vermogen om een positieve winkelervaring te bieden
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • Domein: Textiel
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • Domein: Schoenen en accessoires
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • Domein: Dierenwinkel, plantenwinkel
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Accessoires (juwelen, cosmetica, ...)
  • Domein: Tabak, kranten en tijdschriften
  • Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Domein: Distributie van brandstof
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • Domein: Sportuitrusting en vrijetijdsartikels (boeken, platen, ...)
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • Domein: Voeding
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Een commerciële strategie bepalen
  • Domein: Inrichting en uitrusting van een woning

Aanbod

Wij bieden:
  • Een dynamische werkomgeving met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Een competitief salaris en voordelenpakket
  • Training en ondersteuning om je vaardigheden te ontwikkelen en te verbeteren
  • De kans om deel uit te maken van een hecht en gemotiveerd team in de detailhandelssector

    Ben jij de medewerker die we zoeken? Reageer snel via de sollicitatieknop! Een eerste selectie gebeurt op basis van CV.

Solliciteren

170 MECHELEN
+32 (0)15 44 62 20

Solliciteren