Job 180 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Transport manager


Functie

Als Transportmanager leid je operaties, bevorder je commerciële groei en waarborg je kwaliteit en veiligheid. Verantwoordelijk voor meerdere locaties, streef je naar efficiëntie en klanttevredenheid, terwijl je een ervaren team aanstuurt.

Wat ga je moeten doen?

  • Je zal meewerken aan de implementatie van het transportplan en dagelijkse monitoren.
  • Je zal mee toezicht houden voor het inkopen van wegtransport bij subcontracters
  • Jij doet de ontwikkeling van het lokale klantenportfolio wordt ondersteund door regionale verkoop voor gecombineerde en zuivere wegactiviteiten
  • Je hebt een dynamische aanpak voor de winstgevendheid van operationele en commerciële activiteiten, veiligheid, kwaliteit en het welzijn van medewerkers, en betrekt het personeel bij het behalen van gestelde doelen
  • Je kijkt mee bij de werving, inductie, integratie en training van nieuwe medewerkers op hun werkplek worden verzekerd
  • Het bedrijf vertegenwoordigt bij lokale managers en organiseert maandelijkse vergaderingen

Jouw profiel

Wat verwachten ze van jou?

  • Je hebt reeds ervaring in operationeel management binnen expeditiekantoren, logistieke spelers of rederijen.
  • Je bent bij voorkeur een weg + spoorprofiel, anders minstens wegprofiel.
  • Je hebt ervaring in baantransport van maritieme containers.
  • Je bent een peoplemanager met ervaring in beheer van meerdere locaties en bekend met budget- en resultatenbeheer.
  • Je hebt commerciële vaardigheden voor klanten- en transporteursportfolio.
  • Je bent vloeiend in Nederlands, Frans, en Engels.

  • Nieuwe klanten werven, over opdrachten onderhandelen en contracten afsluiten (antwoorden op aanbestedingen, offertes, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Transport- en logistieke werkzaamheden coördineren: Multimodaal transport
  • De activiteiten van alle of een deel van de teams organiseren en controleren volgens de prioriteiten en onvoorziene omstandigheden (bedrijfstechnici, chauffeurs, ...)
  • De planning van de dienst of het bedrijf superviseren op basis van de orderboeken

Aanbod

Wat mag jij verwachten?

  • Je krijgt een uitdagende functie binnen een internationale onderneming.
  • Je krijgt een loonpakket van een jaarsalaris tussen €65.000 - €75.000 (inclusief 13e maand) aangevuld met extralegale voordelen zoals een firmawagen, maaltijd- & ecocheques, aantrekkelijk bonussysteem en meer!
  • Je hebt de kans om jezelf te ontwikkelen en te groeien met interne en externe opleidingen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht