Je bewaakt en signaleert de bestelbehoeften en plaatst de nodige orders bij de leveranciers, zodat er steeds voldoende voorraad is in het magazijn. Je bewaakt en coördineert hierbij ook de levertijden.
Je verzorgt de facturatie (dagelijks, wekelijks of maandelijks) van de logistieke diensten alsook de administratie van de verschillende klanten.
Je staat in voor de sales support m.b.t. de brouwerijen, zoals het maken van stocklijsten, het maken van statistieken, het factureren van logistieke diensten,…
Je beantwoordt vragen van klanten / leveranciers en onderhoudt een goed contact hiermee (zowel schriftelijk als telefonisch). Daarnaast communiceer je ook vlot met de verschillende interne afdelingen.
Je bent bereid om andere administratieve taken uit te voeren.
Bedrijfsprofiel:
Je komt terecht in een familiebedrijf, dat sinds jaar en dag een vaste waarde in hun sector is.
Jouw profiel
Je genoot bij voorkeur een opleiding op bachelor niveau (logistiek, office management,…) of gelijkwaardig door relevante ervaring.
Je hebt een affiniteit met logistiek.
Je hebt min. een eerste werkervaring van enkele jaren achter de rug.
Je bent een administratieve duizendpoot die nauwkeurig werkt en daarnaast ook houdt van klanten- en leverancierscontact.
Je bent hands-on, weet van aanpakken, werkt pro-actief en denkt oplossingsgericht.
Je communiceert zelfzeker en vriendelijk.
Je bent een echte teamspeler die ook zelfstandig kan werken.
Je kan vlot overweg met de office pakketten (waaronder excel).
Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van de Franse en Duitse taal. Het is hierbij vooral belangrijk dat je het durft te spreken.
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Aanbod
Je werkt fulltime in dagdienst
Na een geslaagde interim-periode volgt er een vaste aanwerving
Een loon op basis van je ervaring en capaciteiten aangevuld met extralegale voordelen