Voor onze klant te Zonhoven zijn wij op zoek naar een Back Office bediende.
Een greep uit jouw takenpakket:
Vergelijken offerte met het order, bij afwijking doorgeven aan de calculatiedienst ter controle
Terugkerende productie-orders controleren op hun correcte inhoud (prijs, tekeningen, aantallen), indien nodig dit terug doorgeven aan de calculator voor herziening
Prijsaanvragen en orders van klanten die met een portal werken (EDS systemen) downloaden en verder afwerken binnen ons ERP systeem
Ingeven van de orders
Klaar maken van de projectmapjes (voor de calculator of voor de productie-planner)
Instaan voor het beheren van alle tekeningen
Beheer van materiaalcertificaten, leveranciersinformatie, informatie van subcontractors
Contact met klanten (vragen, planning, transport,…)
Maken en verzenden van leveringsdocumenten
Samenwerken met magazijn in verband met leveringen
Eventueel organiseren van leveringen aan klanten, regelen van het transport aan subcontractors
Aankopen bureaumateriaal, verpakkingsmateriaal en werkmiddelen voor de productie.
Eerste aanspreekpunt voor onze klanten aan de telefoon of persoonlijk aan de receptie.
Jouw profiel
Administratieve vooropleiding, bachelorniveau
Interesse in een veelzijdige functie in een productieomgeving
Naast het Nederlands een goede kennis van het Engels, kennis Frans is een plus (geschreven en gesproken)
Interesse hebben om ons bedrijf en hetgeen wij doen te leren kennen
Graag in contact is met anderen, vriendelijk en service gericht
Zelfstandig ingesteld, maar ook deel willen uitmaken van een team
Matuur en verantwoordelijkheidszin
Flexibel en prioriteiten kunnen stellen, goed time management
Administratief nauwkeurig en accuraat
Gestructureerd werken en goed kunnen organiseren
Graag met cijfers werken en leergierig
Deelnemen aan werfbezoeken en de vordering van de werken vaststellen
Een ingenieur assisteren bij zijn laboratoriumwerk voor de voorbereiding van materiaal en resultaatsmeting
Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
De boekhoudkundige en budgettaire opvolging van de entiteit garanderen
Facturatieverrichtingen uitvoeren
Fondsen deblokkeren
Financiers aanmanen
Boekingen ingeven
Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)
Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
De personeelsleden bewustmaken van en opleiding geven over de benadering van kwaliteit
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Vergaderingen van de projectgroep organiseren
Verslagen opstellen
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Aanbod
Competitief salaris
Voltijdse tewerkstelling
Je komt terecht in een leuk team
Alle collega’s van Eniteq zetten zich in voor een gelijke kansenbeleid. Wij selecteren op basis van ervaring, studies en competenties en niet op basis van nationaliteit, uiterlijke kenmerken, geaardheid, religie, handicap, leeftijd en /of geslacht. Onze rol als uitzendbedrijf impliceert het streven naar inclusie en diversiteit. Discriminatie wordt niet getolereerd.