Job 57 van 119


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Specialist met affiniteit voor verf


Functie

Voor onze klant te Vilvoorde zijn we op zoek naar een enthousiaste Customer Service Specialist met affiniteit voor verf.

Kom snel te weten wat je takenpakket zal inhouden en welk profiel we hiervoor zoeken:

  • Je hebt dagelijks klantencontacten (= schilders, personeel groothandel, architecten, particulieren) mbt verftechnische vragen over al onze verfmerken, zowel via telefoon als e-mail.
  • Je registreert de telefonische klachten in CRM en zoekt mee naar een klantvriendelijke oplossing, samen met de technische en de sales collega’s.
  • Je bent samen met jouw collega’s zowel intern (Marketing, Sales) als extern het aanspreekpunt bij productenvragen, product toepassingen, klachten en overige technische informatie,.
  • Je ondersteunt tevens onze bereikbaarheid via moderne digitale media zoals Social media, chatbot, Whatsapp, websites van onze merken en dergelijke.
  • Je werkt mee aan het intelligent maken van de verschillende chatbots, waarmee we 24/7 ondersteuning bieden aan de bezoekers van de websites.
  • Je helpt mee aan het up-to-date houden van onze technische informatie databases.
  • Voor bovenstaande taken werk je dagelijks nauw samen en overlegt met ons team van verf experten.
  • Je bent een cruciale barometer om te weten wat er leeft bij onze klanten: je rapporteert over onderwerpen die actueel zijn in de markt.
  • Je maakt deel uit van het Benelux Internal Technical Support afdeling, met collega’s in Sassenheim (NL) en Vilvoorde, waardoor je af en toe op bezoek zal gaan naar de andere locatie. Daarnaast ben je back-up voor je collega binnendienst Kleur.

Jouw profiel

  • Bekendheid met de schildersmarkt, bouwsector of achtergrond in de DIY / Retail is een plus.
  • Je bent leergierig en bent een echte teamspeler.
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office programma's
  • Je communiceert vlot mondeling in het NL en FR, en hebt een degelijke schriftelijke kennis van het NL en FR.
  • Je bent communicatief en klantgericht ingesteld.
  • Je bent telefonische bereikbaar van 9:00 tot 17:00 maar hebt geen 9 to 5 mentaliteit.
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

  • Onze klant vindt een goede balans tussen werk en privé belangrijk. Daarom bieden zij flexibele werktijden, de mogelijkheid om af en toe thuis te werken, én maar liefst 18 ADV-dagen.
  • En wees gerust, bij onze klant zijn er volop kansen om door te groeien. Als multinational liggen er allerlei mogelijkheden op jou te wachten.
  • In het team draait alles om zelfstandigheid, initiatief nemen en jezelf ontwikkelen.

Solliciteren

Evelien Hoymans
016744700
leuven@metiselect.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht