Job 107 van 269


Report this listing

Solliciteren



Teamleader


Functie

Teamleader

BEDRIJFSDETAILS

Belfius Bank telt ongeveer 4 miljoen klanten en heeft stevige fundamenten in de particuliere, professionele, publieke en social profit sector. Om die verschillende klanten een gepaste service te kunnen bieden, kan Belfius Bank een beroep doen op tal van specialisten en op de expertise in zijn filialen.

Het doel van Belfius? Meer dan ooit een lokaal verankerde bank zijn. Financieel, door de gepaste oplossingen aan te bieden en uit te werken voor de klant. Maar ook niet-commercieel, door initiatieven te ontplooien die inzetten op duurzame ontwikkeling, solidariteit en cultuur.

CommV Regio Hasselt beheert 5 kantoren, m.n. Hasselt Havermarkt, Hasselt Luikersteenweg, Kuringen, Diepenbeek en Private house Hasselt

FUNCTIE

Na een grondige opleiding van Belfius zal je een team van callagents aansturen die het aanspreekpunt zijn voor onze klanten. Je zal verantwoordelijk zijn voor de in- en outboundgesprekken en zorgt ervoor dat alles van een leien dakje verloopt binnen het team.

Via pro-actieve en re-actieve gesprekken detecteer je opportuniteiten en deze verwijs je door naar de juiste persoon binnen onze organisatie

  • Je hebt voor alle domeinen een basiskennis onder de knie en verwijst door naar experts waar nodig
  • Je belt klanten op en nodigt ze uit voor een gesprek
  • Je bent mee met de digitale evolutie en kan dit overdragen op je collega’s en klanten
  • Je streeft maximale klantenservice na

Jouw profiel

PROFIEL

  • U beschikt minimum over een diploma secundair onderwijs 3de graad ( BSO + 7e jaar ) owv vereiste bij verdere opleidingen.
  • Klantgerichtheid staat bij jou hoog aangeschreven
  • Je bent een echte teamplayer met een commerciële ingesteldheid
  • Je bent enthousiast en communicatief
  • Je bent flexibel en sociaalvaardig
  • Je bent stressbestendig
  • Je onderhoudt graag contacten
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je bent woonachtig in de regio

    een uitgesproken gedrevenheid voor commercieel werk is essentieel.
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)

Aanbod

AANBOD

Wij bieden je de voordelen van het werken voor een grote onderneming gecombineerd met deze van een dynamische KMO:

  • een boeiende job dicht bij huis
  • een marktconforme verloning met heel wat extra-legale voordelen
  • een voltijds contract
  • een professionele opleiding
  • een job met veel autonomie en verantwoordelijkheden
  • een intensieve begeleiding en coaching

Werken in onze CommV betekent ook:

  • Werken in eigen regio, dicht bij huis
  • Doorgroeimogelijkheden in een dynamische en kleinschalige werkomgeving
  • Een dynamische werkomgeving waarbinnen jij, samen met andere collega’s, het verschil kan maken!

Solliciteren

Kelly Vandersteen
011265153
Kelly.Vandersteen@mandat.belfius.be

Solliciteren