Eerstelijns helpdesk IT
(Assistentie bij foutmeldingen binnen de gebruikte softwarepakketten)
Zorgen voor de onboarding van nieuwe collega's
(Nieuwe plek van hardware voorzien en hen integreren op het netwerk)
Interne opleidingen van de collega's verzorgen m.b.t. de verhuursoftware
Beheer en onderhoud van hardware opnemen
Tweedelijns helpdesk IT i.s.m. onze externe IT-partner
Beheer en onderhoud van hardware zoals PC's, printers, telefonie en smartphones
Contact met de externe netwerkbeheerder en supportdiensten van de applicaties
Helpdesk & support applicaties
Ondersteuning, uitleg en eventuele aanpassingen in verschillende programma's
Ondersteuning in het beheer van artikelen in het verhuurpakket
Support bij technische problemen; oplossen of opvolgen bij de externe IT-partner
Opvolging back-up (dagelijks)
Controle van de spamfilter
Vrijgeven van mailverkeer
Beheer en aankoop van hardware
Controle van de facturatie
Jouw profiel
Bachelor toegepaste informatica, bachelor elektronica-ICT, bachelor automatisatie of gelijkwaardig met enkele jaren ervaring
Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
Opleidingen geven in het gebruik van informatica- of bureaumaticasystemen of -uitrusting
De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren
De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
Aanbod
PC 200.00
Deeltijds werk; 50% of 60% (bij voorkeur dagelijks)
Voltijds werk; 38u/week
In functie van ervaring en opleiding;
Loonindicatie 3200,00 EUR à 3500 EUR/bruto bij EFT