Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



HR Business Specialist - 80%


Functie

Onze klant is een bekende naam in transport, warehousing en supply chain management en is voor hun hoofdkantoor in Temse op zoek naar een halftijds HR Buisiness Specialist.

Je zal instaan voor de payroll en administratieve ondersteuning op onze HR afdeling

Het takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct verwerken van de payroll voor de white collar afdeling
  • Zorgvuldige controle en registratie van uren, verlof, en andere relevante gegevens.
  • Uitvoeren van diverse administratieve taken zoals beheren van personeelsdossiers en bijwerken van HR-systemen.


Jouw profiel

Naar wie zijn we op zoek?

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma in een HR gerelateerde richting of hebt al heel wat ervaring opgedaan.
  • je bezit goede communicatievaardigheden en hebt een proactieve houding
  • je hebt ervaring met payrolladministratie en kennis van relevante wet- en regelgeving


  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)

Aanbod

What's in it for you?

  • Je komt terecht in een dynamisch team op een moderne en aangename werklocatie
  • Een halftijdse tewerkstelling met een contract van onbepaalde duur.
  • Een competitief loon aangevuld met tal van extralegale voordelen
  • De kans om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien.

Solliciteren

YES!Executive
+32 470 67 22 46
valerie.lansloot@yes-talents.be

Solliciteren