Als Aftersales medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze afdelingen zowel intern als extern, wanneer er klachten binnenkomen. Een greep uit je takenpakket:
Je verzamelt alle relevante informatie over deze klachten (producttechnisch, financieel, ...) en stelt rapporten op. Indien nodig, ga je ook ter plaatse om de situatie te bekijken.
In samenwerking met verschillende interne afdelingen werk je aan oplossingen voor de klant.
Je coördineert de acties van onze technische dienst.
Je zorgt voor een nauwkeurige registratie van de klachten en een goede communicatie van deze informatie naar alle betrokken partijen.
Je houdt ook de KPI's met betrekking tot klachten en klanttevredenheid nauwlettend in de gaten en neemt initiatief voor eventuele herstelacties.
Jouw profiel
Bachelor denkniveau
technische affiniteit met bouwgerelateerde producten
Zeer goede kennis van Nederlands en Frans
Ervaring met een ERP systeem is een pluspunt
Probleemoplossend denken
Communicatief en administratief sterk
Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
Aanbod
Glijdende werkuren.
Maaltijdcheques.
Een vergoeding van je woon-werkverkeer.
50% van thuis uit te werken na een opleidingsperiode.
Een dynamische werkomgeving binnen een groeiend bedrijf in de technische sector.
Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Competitief salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.