Je staat in voor 'noodoproepen', bijvoorbeeld iemand die vast zit in de lift, indien er 's nachts een advocaat moet voorzien worden... Na de opleiding zorgen we voor voldoende ondersteuning om je kennis te verankeren. Je kan je voor de opleiding en het inwerktraject gedurende enkele weken vrij maken tijdens de week.
Bedrijfsprofiel:
N-Allo is één van de grootste interaction centers van België en biedt hun klanten de mogelijkheid om overal te communiceren, via elk kanaal en op elk moment. Zij beschikken over een unieke ervaring en knowhow in de zorg voor klanten van openbare dienstverleners (energiebedrijven, steden en gemeenten) en de bank- en verzekeringssector.
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans + goede kennis van het Duits
- Je kan goed overweg met de computer
- Je bent bereid om de opleiding te volgen in de week die jou een stevige basis zal geven voor een goede start in de job
- Je hebt reeds ervaring in de klantendienstsector
- Mooi loonpakket: loon volgens barema en ervaring + ecocheques + maaltijdcheques + telewerkvergoeding/verplaatsingsvergoeding + premie voor het weekend (+ premie voor de nacht) - 12-uren shiften: van 8u tot 20u in het weekend en één maandag op drie - Je werkt vlakbij het station in Mechelen - Betaalde opleiding - Enthousiaste teamcoaches die je steeds begeleiden - zij staan altijd voor jou klaar! - Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk na positieve evaluatie van de teamcoach - Werken in een hecht en gevarieerd team
- 12-uren shiften: van 8u tot 20u in het weekend en één maandag op drie
- Je werkt vlakbij het station in Mechelen
- Betaalde opleiding
- Enthousiaste teamcoaches die je steeds begeleiden - zij staan altijd voor jou klaar!
- Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk na positieve evaluatie van de teamcoach
- Werken in een hecht en gevarieerd team