Job 2 van 9


Report this listing

Solliciteren



Customer Service medewerker WEEKEND


Functie

Als drietalige customer service medewerker (Nederlands/Frans/Duits) werk je het liefst in het weekend omwille van de autonomie en verantwoordelijkheid die je hierbij terug kan vinden.

Je staat in voor 'noodoproepen', bijvoorbeeld iemand die vast zit in de lift, indien er 's nachts een advocaat moet voorzien worden... Na de opleiding zorgen we voor voldoende ondersteuning om je kennis te verankeren. Je kan je voor de opleiding en het inwerktraject gedurende enkele weken vrij maken tijdens de week.

Bedrijfsprofiel:

N-Allo is één van de grootste interaction centers van België en biedt hun klanten de mogelijkheid om overal te communiceren, via elk kanaal en op elk moment. Zij beschikken over een unieke ervaring en knowhow in de zorg voor klanten van openbare dienstverleners (energiebedrijven, steden en gemeenten) en de bank- en verzekeringssector.

Jouw profiel

- Je bent communicatief sterk

- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans + goede kennis van het Duits

- Je kan goed overweg met de computer

- Je bent bereid om de opleiding te volgen in de week die jou een stevige basis zal geven voor een goede start in de job

- Je hebt reeds ervaring in de klantendienstsector

- Mooi loonpakket: loon volgens barema en ervaring + ecocheques + maaltijdcheques + telewerkvergoeding/verplaatsingsvergoeding + premie voor het weekend (+ premie voor de nacht) - 12-uren shiften: van 8u tot 20u in het weekend en één maandag op drie - Je werkt vlakbij het station in Mechelen - Betaalde opleiding - Enthousiaste teamcoaches die je steeds begeleiden - zij staan altijd voor jou klaar! - Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk na positieve evaluatie van de teamcoach - Werken in een hecht en gevarieerd team

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)

Aanbod

- Mooi loonpakket: loon volgens barema en ervaring + ecocheques + maaltijdcheques + telewerkvergoeding/verplaatsingsvergoeding + premie voor het weekend (+ premie voor de nacht)

- 12-uren shiften: van 8u tot 20u in het weekend en één maandag op drie

- Je werkt vlakbij het station in Mechelen

- Betaalde opleiding

- Enthousiaste teamcoaches die je steeds begeleiden - zij staan altijd voor jou klaar!

- Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk na positieve evaluatie van de teamcoach

- Werken in een hecht en gevarieerd team

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht