Job 120 van 287


Report this listing

Solliciteren



Kantoorhouder verzekeringen Antwerpen


Functie

Als kantoorverantwoordelijke zal je aan de slag gaan en sta je mee in voor de commerciële ontwikkeling van het verkoopskantoor.

Je takenpakket is als volgt:

  • Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitbouw van je eigen klantenbestand in de regio. Je zet acties op om klanten aan te trekken en uw netwerk uit te breiden. Om dit te realiseren, werk je onder andere samen met de externe commerciële adviseurs uit de regio.
  • Je zorgt voor een warm onthaal van de klanten, adviseert over verzekeringsproducten, sluit contracten af, en zorgt voor de administratieve opvolging.

Jouw profiel

  • Je bent een resultaatgerichte, klantgerichte en enthousiaste onderhandelaar rmet een hogere opleiding en een succesvolle verkoopervaring  (bij voorkeur 3-5 jaar ervaring in een commerciële functie binnen de bank- en verzekeringssector).
  • Je beschikt over een bachelor diploma in de richting van Verzekeringen/Financiën/Rechten/Boekhouden of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent geboren en getogen in de opgegeven regio en vindt steeds de juiste argumenten om mensen te overtuigen en contracten af te sluiten op verschillende niveaus.
  • Op een zelfstandige manier een verkoopkantoor naar succes leiden, motiveert jou.
  • Je bent o ndernemend ingesteld en sociaal. Je legt makkelijk nieuwe contacten en kan rekenen op talrijke relaties in het sociale leven van de regio.
  • Je beheerst zeer vlot het Nederlands en kennis van het Frans is een pluspunt.
  • De commerciële dienst van de onderneming organiseren (ontwikkeling van het netwerk, commerciële opleidingen, ...)
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Budgetten opstellen en beheren
  • De strategische verkoopdoelstellingen van de afdeling bepalen
  • De commerciële strategie van de onderneming uitwerken
    De jaaractieplannen bepalen (productpromotie, markten waarop kan worden geïnvesteerd, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De activiteit van het verkoopteam organiseren, opvolgen en technisch ondersteunen
  • Het budget van commerciële acties opvolgen

Aanbod

  • We hechten veel belang aan een goede balans tussen werk en privéleven.
  • Bovendien kan je rekenen op een flexibel uurrooster en minstens 31 verlofdagen per jaar.
  • Je ontvangt een contract van onbepaalde duur met mooie extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques, een cafetariaplan, groeps -en hospitalisatieverzekering, telewerkvergoeding, ...

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht