Job 1 van 5


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Officer


Functie

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die voor de beste service gaat en de administratieve schakel vormt tussen de klanten en de interne organisatie. In de dagelijkse hectiek zorg jij voor overzicht, ben je het aanspreekpunt voor vragen en zorg je ervoor dat alle administratie rondom bestellingen, mutaties en de mailbox op rolletjes loopt.

Kerntaken en verantwoordelijkheden:

- Je staat zowel klanten als collega's te woord per e-mail en telefoon. Dit kan gaan over leveringen, procedures, voorraadbeheer en andere informatie die voor de klanten belangrijk zijn.

- Je helpt de klanten en bewoners in de zorginstellingen met vragen, klachten en eventuele wijzigingsverzoeken. Je handelt en archiveert de binnengekomen e-mails en klachten af of verwijst een klant/cliënt met een complexe vraag door naar je supervisor.

- Bestellingen die binnenkomen en de deur uitgaan volg je op de voet, en je ondersteunt dit proces administratief.

- Je zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling van alle klantgerelateerde processen, inclusief bestellingen, mutaties en klachten.

- Je beheert de inkomende e-mails en zorgt voor een tijdige en nauwkeurige afhandeling van alle vragen en verzoeken.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een specialist in textielverzorging. Al meer dan 100 jaar zijn zij gespecialiseerd in het reinigen en verhuren van hoge kwaliteit textiel. Het bedrijf levert hun diensten aan ziekenhuizen (cure), zorginstellingen (care) en vakantieparken (leisure), zowel in Nederland als in België.

Jouw profiel

- Een door ervaring of opleiding verkregen Bachelor werk- en denkniveau.

- Administratieve werkervaring in een soortgelijke functie.

- Je ben flexibel en klantgericht.

- Naast het Nederlands, spreek je ook een aardig mondje Frans.

- Je hebt plezier in je werk en kan goed omgaan met werkdruk. Het liefst zet je net dat stapje extra voor de klant of je collega's.

- Je kan goed omgaan met computers, je mails zien er professioneel uit, bent oplossingsgericht en je administratie is altijd goed op orde.

- Je komt terecht in een dynamische en open werkomgeving met aangename collega's. - Je ontvangt een mooie verloning, aangevuld met extralegale voordelen. Je ontvangt onmiddellijk een vast contract van onbepaalde duur. - Er zijn ook tal van mogelijkheden om jezelf persoonlijk en professioneel te ontwikkelen door interne trainingen en opleidingen.

  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...

Aanbod

- Je komt terecht in een dynamische en open werkomgeving met aangename collega's.

- Je ontvangt een mooie verloning, aangevuld met extralegale voordelen. Je ontvangt onmiddellijk een vast contract van onbepaalde duur.

- Er zijn ook tal van mogelijkheden om jezelf persoonlijk en professioneel te ontwikkelen door interne trainingen en opleidingen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht