Voor een expediteur in Merksem zijn we op zoek naar een medewerker op het facturatiedepartement.
- Je staat mee in voor het opvolgen van alle inkomende facturen; van klanten, leveranciers en interne facturen.
- Je controleert deze en boekt deze correct en volgens de regels in het systeem.
- Je kijkt de rekeningafschriften na of de betalingen correct zijn
- Je neemt contact om met de betreffende partij indien nodig.
- Je zet de betalingen klaar en voert deze uit.
- Je bent aanspreekpunt van klanten en leveranciers vie email en telefoon.
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring in de maritieme sector
- Je kan vlot werken met MS Office pakket
- Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk .
- Je bent nauwkeurig, discreet, leergierig en goed georganiseerd
- Je kan voltijds werken in een 37uren week
- Je start onmiddellijk met een vast contract bij de klant.
- Je krijgt een interessant loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques. Daarnaast zijn er ook een hospitalisatie- en groepsverzekering voorzien.
- We bieden je de kans om je voortdurend te ontwikkelen middels interne en externe opleidingen en moedigen je aan om door te groeien binnen het bedrijf.
- We zetten in op een gezonde work-life balance en zorgen voor een fijne werksfeer. Je kan kiezen voor een 37uren week of met opbouw van ADV. We werken met een flexibel uurrooster
- Tot slot zijn we vlot bereikbaar met het openbaar vervoer!
Chantal Huybrechts
0498819031
chantal.huybrechts@capacity.career