Job 50 van 118


Report this listing

Solliciteren



Logistiek Bediende


Functie

Bedrijfsomschrijving

Onze partner is een afwerkingsbedrijf in de bouwsector én daarenboven een absolute referentie in hun sector. Gerenommeerde nationale en Europese bedrijven behoren tot de klantenportefeuille van onze opdrachtgever. De hoofdzetel, de kantoren alsook de ultra moderne showroom zijn gevestigd in Deinze / Nazareth.

Voor de verdere groei van hun bedrijf zijn we op zoek naar een enthousiaste, veelzijdige Logistieke Bediende.


Je bent verantwoordelijk voor:

  • Plannen van dagelijkse transporten naar werven in overleg met projectleiders, productievoorbereiders en chauffeurs
  • Administratieve opvolging en afhandeling van logistieke activiteiten
  • Zorgen voor vlotte doorgave en opvolging van pickingopdrachten naar magazijniers
  • Verwerken van inkomende goederen
  • Rapporteren aan de logistiek manager
  • Na je opleiding ben je in staat om zelfstandig de dagelijkse transportplanning te organiseren en de administratie te verzorgen


Jouw profiel

  • Je hebt een bachelorsdiploma op zak of gelijkwaardig door ervaring
  • Reeds ervaring/ kennis met planning in een logistieke omgeving
  • Je houdt het hoofd koel in drukkere situaties en deadlines schrikken jou niet af
  • Excel heeft geen geheimen voor jou, met andere MS Office programma's kan je vlot werken
  • Kennis van Navision is een meerwaarde
  • Nauwkeurigheid en gedrevenheid typeren jou
  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans , andere talen zijn een pluspunt
  • Werken met flexibele werktijden schrikt jou niet af
  • Zelfstandig ga je te werk, maar je bent ook een echte teamplayer
  • Je toont initiatief en denkt mee , je slaagt erin om elk probleem om te zetten naar een oplossing


  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen

Aanbod

  • Een vast contract bij een gerenommeerde speler in de bouw- en interieursector.
  • Je komt terecht in een zeer collegiale omgeving en kan rekenen op een mooie verloning met extralegale voordelen (maaltijdcheques van € 7/ dag, EC cheques, hospitalisatie- en groepsverzekering).
  • Jouw 20 dagen verlof volgen het bouwverlof en worden aangevuld met 12 ADV-dagen.
  • Daarnaast werk je in een moderne kantooromgeving in de industriezone 'De Prijkels' te Deinze met een vlotte bereikbaarheid doordat je de drukte van de grote steden kunt vermijden.
  • Het bedrijf investeert graag in medewerkers! Je krijgt steeds een grondige interne opleiding en begeleiding op maat. Ook verdere ontplooiingskansen via externe opleidingsfaciliteiten zullen zeker aan bod komen.

Solliciteren

Phaedra Debacker
+32 9 277 00 26

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht