Als boekhoud(st)er verricht je werkzaamheden ten behoeve van de boekhouding en alle aanverwante en gerelateerde zaken.
Voor de Belgische onderneming ben je verantwoordelijk voor:
het inboeken van aankoopfacturen en de daarbij horende boekingen (en het opvolgen ervan) omtrent overlopende rekeningen en Assets.
de aangiften die gebeuren op basis van boekhoudkundige gegevens, zoals Btw-aangiftes en listings, Intrastat,… en het uitsturen van fiscale fiches.
Voor een buitenlandse onderneming doe je de boekhouding van A-Y:
Facturen, loonstaten, financiële verrichtingen en diverse journaalposten inboeken en ben je de contactpersoon voor het extern boekhoudkantoor.
Je ondersteunt in enkele administratieve taken o.a. voor de verzekeringsdossiers en laadt gegevens van andere ondernemingen van de groep op in de rapportagetool.
Je bent flexibel en bent bereid anderen te ondersteunen waar nodig, daarbij heb je contact met klanten en vertegenwoordigers, zowel in het Nederlands als het Frans.
Tenslotte sta je in voor assistentie bij de halfjaarlijkse- en jaarlijkse afsluitingen en voer je de nodige controles uit binnen de boekhouding.
Jouw profiel
Een aantrekkelijke en uitdagende omgeving, dynamisch en enthousiast team
De kans om jezelf te ontwikkelen in een internationaal kader
Een familiaal bedrijf met korte communicatielijnen
Training on-the-job
Een omgeving waar volgende waarden centraal staan: Commitment, Open-Minded, Respect, Team Spirit en Strong Professionalism.
39 uur/week | 6 ADV-dagen | Uurregeling: bespreekbaar 7,6 u/d of op ma, di, woe, do 8 u en op vr 6 u. 4/5 kan ook.
Het team bestaat uit een Accounting manager + 1 boekhouder + 1 administratieve ondersteunende collega
De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
Domein: Algemene boekhouding
Aanbod
Een aantrekkelijke en uitdagende omgeving, dynamisch en enthousiast team
De kans om jezelf te ontwikkelen in een internationaal kader
Een familiaal bedrijf met korte communicatielijnen
Training on-the-job
Een omgeving waar volgende waarden centraal staan: Commitment, Open-Minded, Respect, Team Spirit en Strong Professionalism.
39 uur/week | 6 ADV-dagen | Uurregeling: bespreekbaar 7,6 u/d of op ma, di, woe, do 8 u en op vr 6 u. 4/5 kan ook.
Verlof: er liggen 10 vakantiedagen (laatste week juli + eerste week augustus) vast en de rest is vrij te kiezen.
Het team bestaat uit een Accounting manager + 1 boekhouder + 1 administratieve ondersteunende collega.