Job 8 van 17


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Facturatie


Functie

Als medewerker facturatie werk je vanuit het hoofdkantoor te Roeselare ter ondersteuning van onze verschillende vestigingen. Verplaatsingen naar deze vestigingen voor onderlinge afstemming kunnen wel gevraagd worden.

Je duikt in de complexere klantendossiers en staat in voor het dagelijks opvolgen van de te factureren jobs en producten en fungeert als back up voor de facturatie van de service-contracten,.  Je stelt de facturen op en analyseert ook klachten van klanten m.b.t. facturatie.

Daarnaast behoren het opmaken van pro-forma’s, facturatieverzoeken en aanvragen PO’s ook tot jouw takenpakket en importeer je dagelijks de facturatiegegevens vanuit de verschillende bedrijfseigen ERP pakketten in Navision voor verwerking.

Je staat ook in voor het uitsturen van de aanmaningen naar klanten.

Als facturatiemedewerker heb je nauw contact met zowel interne als externe collega’s: van medewerkers uit de customer service diensten tot ook verkopers en de Service Techniekers die bij de klant gaan.  Ook met de klanten heb je regelmatig contact per mail of telefonisch. Gezien we over het ganse land aan het werk zijn, verloopt de communicatie in het Nederlands, maar ook in het Frans.

Jouw profiel

Ervaring  en kennis

  • Minimum 3 jaar ervaring in klantenfacturatie is wenselijk

  • Bachelor bij voorkeur financiële richting of gelijkwaardige ervaring in facturatie

  • Kennis BTW

  • De courante office programma’s hebben weinig geheimen voor jou

  • Goede kennis Frans naast het Nederlands zowel mondeling als schriftelijke communicatie

Competenties

  • Je hebt een oog voor detail en werkt nauwkeurig ✍️

  • Je bent gebeten 🦟om te weten: je combineert leergierigheid en motivatie om iets onder de knie te krijgen.

  • Met je analytisch denkvermogen kan je de complexe contracten 🕸️ vrij vlug ontrafelen 🧩en leg je snel de juiste linken

  • Je ben vlot in het Nederlands en bent niet bang om een woordje Frans te spreken of te schrijven.

  • Je communicatieskills zijn goed en met je klantvriendelijkheid maak je het verschil.🙏

  • Je kan zelfstandig werken en weet je plan te trekken waar nodig 💪

  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren

Aanbod

  • Ervaring als kompas voor je bruto maandsalaris

  • 39 uur/week of 7,8 uur/dag: Jij hebt de touwtjes in handen

  • Verwen jezelf met 20 verlofdagen + 6 Extra Vrije Dagen (ADV)

  • Bescherming en gemoedsrust met Hospitalisatieverzekering

  • Groepsverzekering als appeltje voor de dorst

  • Vier onze successen met Bonus CAO90

  • Groene vibes met Eco-cheques

  • Eet smakelijk met Maaltijdcheques

Wacht, er is meer!

🎉 Jaarlijkse Teambuilding, want waarom zouden we de lol beperken tot kantooruren? We dagen onze collega's graag uit voor een gezonde dosis teamspirit!

🎄 Feestdagen zijn er om gevierd te worden: Kerst, Pasen, laten we niet zomaar voorbijgaan

🕰️ Werkuren glijden soepel mee met je leven, want flexibiliteit is essentieel voor onze klanten.

💡 Groei zit in ons DNA - en we hebben het niet alleen over de levenscyclus van insecten maar ook over je carrière!

🤣 Onze lach is luider dan het gezoem van insecten  – werken is leuk, zelfs als we bezig zijn met serieuze plaagdierpreventie.

De toekomst wacht op niemand. Solliciteer vandaag en maak morgen buitengewoon!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht