Als inbound call agent bestaat jouw apdracht opdracht uit het beantwoorden van inkomende oproepen. De klant belt je op met vragen over facturatie, een afbetalingsplan, forfait, enzovoort. Als telefonist beantwoord je de oproepen op een efficiënte en vriendelijke manier. Tijdens het gesprek ga je na of de klant geholpen is met een onderhoudsplan.
Bedrijfsprofiel:
N-Allo is één van de grootste interaction centers van België en biedt hun klanten de mogelijkheid om overal te communiceren, via elk kanaal en op elk moment. Zij beschikken over een unieke ervaring en knowhow in de zorg voor klanten van openbare dienstverleners (energiebedrijven, steden en gemeenten) en de bank- en verzekeringssector.
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands
- Je kan goed overweg met de computer
- Je kan starten op 01 juli
- Je bent bereid om de opleiding te volgen die jou een stevige basis zal geven voor een goede start in de job
- Maar vooral: jij krijgt voldoening door opnieuw een glimlach op het gezicht van de klant te toveren
- Mooi loonpakket: loon volgens barema en ervaring + ecocheques + maaltijdcheques + telewerkvergoeding/verplaatsingsvergoeding - Flexibel uurrooster tussen 8u en 20u en 1 zaterdag per maand - Openbaar vervoer betalen wij terug! - Uitgebreide opleiding - Enthousiaste teamcoaches die je steeds begeleiden - zij staan altijd voor jou klaar! - Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk - Werken in een hecht en gevarieerd team
- Flexibel uurrooster tussen 8u en 20u en 1 zaterdag per maand
- Openbaar vervoer betalen wij terug!
- Uitgebreide opleiding
- Enthousiaste teamcoaches die je steeds begeleiden - zij staan altijd voor jou klaar!
- Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk
- Werken in een hecht en gevarieerd team