Job 3 van 9


Report this listing

Solliciteren



Klantendienst medewerker Student


Functie

N-Allo zoekt gemotiveerde customer service medewerkers in Mechelen. Jij bent de eerste én de belangrijkste persoon die de klant van Engie aan de lijn heeft. De energie spat er dus van af!

Als inbound call agent bestaat jouw apdracht opdracht uit het beantwoorden van inkomende oproepen. De klant belt je op met vragen over facturatie, een afbetalingsplan, forfait, enzovoort. Als telefonist beantwoord je de oproepen op een efficiënte en vriendelijke manier. Tijdens het gesprek ga je na of de klant geholpen is met een onderhoudsplan.

Bedrijfsprofiel:

N-Allo is één van de grootste interaction centers van België en biedt hun klanten de mogelijkheid om overal te communiceren, via elk kanaal en op elk moment. Zij beschikken over een unieke ervaring en knowhow in de zorg voor klanten van openbare dienstverleners (energiebedrijven, steden en gemeenten) en de bank- en verzekeringssector.

Jouw profiel

- Je bent communicatief sterk

- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands

- Je kan goed overweg met de computer

- Je kan starten op 01 juli

- Je bent bereid om de opleiding te volgen die jou een stevige basis zal geven voor een goede start in de job

- Maar vooral: jij krijgt voldoening door opnieuw een glimlach op het gezicht van de klant te toveren

- Mooi loonpakket: loon volgens barema en ervaring + ecocheques + maaltijdcheques + telewerkvergoeding/verplaatsingsvergoeding - Flexibel uurrooster tussen 8u en 20u en 1 zaterdag per maand - Openbaar vervoer betalen wij terug! - Uitgebreide opleiding - Enthousiaste teamcoaches die je steeds begeleiden - zij staan altijd voor jou klaar! - Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk - Werken in een hecht en gevarieerd team

  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren

Aanbod

- Mooi loonpakket: loon volgens barema en ervaring + ecocheques + maaltijdcheques + telewerkvergoeding/verplaatsingsvergoeding

- Flexibel uurrooster tussen 8u en 20u en 1 zaterdag per maand

- Openbaar vervoer betalen wij terug!

- Uitgebreide opleiding

- Enthousiaste teamcoaches die je steeds begeleiden - zij staan altijd voor jou klaar!

- Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk

- Werken in een hecht en gevarieerd team

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht