Job 22 van 27


Report this listing

Solliciteren



Junior schadebeheerder.


Functie

Je beheert schadedossiers van klanten die betrokken zijn bij een schadegeval in België of in het buitenland. De schadegevallen kunnen betrekking hebben op schade tijdens buitenlandse reizen, leasing wagens of fietslease.

De afhandeling van het dossier ligt van bij het openen tot het definitief afsluiten ervan in jouw handen.

Je beoordeelt de waarborg en dekkingen, onderzoekt de feiten en achtergronden, voert desgevallend betalingen uit en zorgt voor een vlotte en klantvriendelijke afhandeling van het dossier.

Bedrijfsprofiel:

Het team Schadebeheer staat in voor het efficiënt beheer van schadedossiers binnnen annulatie- of reisverzekering, Autolease of fietslease. Ben je beslissingsvaardig, empatisch en klantgericht? Help je graag anderen verder en los je graag problemen op? Dan is deze job zeker iets voor jou!

Jouw profiel

Je behaalde bij voorkeur een Bachelor diploma (bv. verzekeringen, rechtspraktijk, bedrijfskunde, bedrijfsmanagement..). Dit is momenteel echter geen vereiste.

Een eerste ervaring in schadebeheer of verzekeringen is een troef maar geen eis.

Je bent Nederlandstalig en hebt een goede kennis Frans.

Je bent beslissingsvaardig: je kan complexe problemen analyseren en oplossingen voorstellen. Je bent daarbij in staat om beslissingen met logische redenen te ondersteunen.

Je kan onderhandelen en bent voldoende assertief om in constructieve dialoog tot een akkoord te komen.

Je kan je inleven in het verwachtings- of denkpatroon van de klant en andere betrokken partijen.

Je organiseert grotendeels je eigen werk door de juiste prioriteiten te stellen en gestructureerd te werken.

Je ontvangt een doorgedreven opleiding zodat je goed geïnformeerd kan starten aan de job. Je wordt m.a.w. niet voor de leeuwen gegooid. Ook na opleiding is er voldoende ondersteuning aanwezig. Een groeiende en snel evoluerende organisatie. Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd. Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn. Vast contract met een mooi loon en extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement, aantrekkelijke groepsverzekering, personeelskortingen...) Na een inloop periode is er de mogelijkheid om van thuis uit te werken.

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen

Aanbod

Je ontvangt een doorgedreven opleiding zodat je goed geïnformeerd kan starten aan de job. Je wordt m.a.w. niet voor de leeuwen gegooid. Ook na opleiding is er voldoende ondersteuning aanwezig.

Een groeiende en snel evoluerende organisatie.

Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.

Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.

Vast contract met een mooi loon en extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement, aantrekkelijke groepsverzekering, personeelskortingen...)

Na een inloop periode is er de mogelijkheid om van thuis uit te werken.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht