Job 51 van 115


Report this listing

Solliciteren



After Sales Medewerker


Functie

Bedrijfsomschrijving

Kent jouw klantgerichtheid geen grenzen en wil je graag deel uit maken van een dynamisch after sales team ? Voor onze klant, die een toeleverancier is naar afwerkingsbouwbedrijven, zoeken wij een gedreven medewerker voor de After Sales .


Een greep uit jouw takenpakket:

  • Het 1e aanspreekpunt voor klanten na aankoop

  • Verantwoordelijk voor ontvangen en registreren van klachten/reparatieverzoeken
  • In overleg met collega's bepaal je hoe je de problemen aanpakt en de urgentie hiervan
  • Beheer van klantenmailbox : zowel ingave nieuwe onderdelen als herstellingen
  • Opvolging van de retour van goederen, ingave en opvolging van losse onderdelen
  • De dienstverlening til jij naar een hoger niveau door een goede communicatie met collega's en klanten

Jouw profiel

  • Commercieel talent met meerdere jaren relevante werkervaring
  • Affiniteit met technische productieomgeving is een plus
  • Je beheerst vloeiend Nederlands en Frans
  • MS Office en ERP-software zijn jou gekend
  • Je stelt je prioriteiten en werkt punctueel, efficiënt en oplossingsgericht
  • Zowel in team als zelfstandig werken lukt je vlot

  • De activiteiten van een team coördineren
  • Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen
  • De uitvoeringsvoorwaarden voor het verkoopcontract controleren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Een lastenboek voor een aanbesteding uitwerken
    Het antwoord op aanbestedingen analyseren
  • Bij de lancering van nieuwe producten de werknemers en klanten informeren en opleidingsacties organiseren
  • De veranderingsnoden communiceren aan de afdelingen van de onderneming
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • De technische haalbaarheid van de vraag van een klant onderzoeken (becijfering, lijst met maatregelen, ...)
    De prijsopgave uitwerken
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Het commerciële actieplan bepalen
    De klantenbezoeken plannen (bepalen van de doelgroep, gesprekspartners , voorbereiding van technische dossiers, ...)
  • De uitvoering opvolgen
    Oplossingen aan de klant voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Verkoopresultaten opvolgen en analyseren
    Aanpassingen voorstellen
  • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming

Aanbod

  • Een bedrijf dat inzet op innovatie

  • Correcte/mooie verloning met extralegale voordelen
  • Maaltijdcheques van € 8 / gewerkte dag
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Groepsverzekering van 2%
  • Glijtijden, starten tussen 7u30 en 9u. Stoppen vanaf 16u.
  • Collectief verlof MET 12 ADV-dagen die vrij te kiezen zijn

Solliciteren

Sabine Vanovenberghe
+32 9 277 00 26

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht